Otis

Mijn Hamilton aan Marinus verkocht. Soepel verlopen transactie, vlotte betaling. En keurig bevestiging van ontvangst. Wat wil je nog meer? :+1:

1 like

Vandaag een horloge van Otis gekocht. Otis is een vriendelijke jongeman, die fijn communiceert, en zijn horloge eerlijk aangeprezen heeft. Ik raad zaken doen met Otis dan ook aan. Bedankt nog.

1 like

Mijn Casio verkocht aan @Otis. Fijne snelle communicatie.

1 like

Oyster Bracelet verkocht aan @Otis.
Prima verlopen deal, ook even een berichtje bij ontvangst. Topper :+1:

1 like

Recent een aantal stukken gereedschap overgenomen van @Otis.

De communicatie verliep soepel, helder en vlot waardoor we snel tot overeenstemming en afhandeling kwamen.

Na betaling is het pakket direct (bij de eerstvolgende gelegenheid) verzonden.

Een prettige manier van ‘zakendoen’ dus aan te raden voor andere toekomstige transacties.

1 like

Goed zaken doen met @Otis.
Snelle communicatie en verzending.

:+1:

1 like

Fijn om zaken te doen met @Otis
Snelle communicatie, snel verzonden, erg blij met mijn SKX013.

Nogmaals dank!

1 like

Mooie Timex Q overgenomen, reageert snel, vriendelijk en kon hem direct ophalen.
Top :+1:

1 like

@Otis heeft me met de snelheid van 't licht geholpen aan wat Seiko bandpennen. Ik had een zoekertje geplaatst en twee berichtjes later had ik al een PB met een meer dan acceptabel voorstel. Blij mee!

Dank je wel enne voor iedereen die meeleest :wink: … met dit heerschap is het prettig en vlotjes zakendoen.

1 like

:point_down:
:unicorn::unicorn::unicorn::unicorn::unicorn:
:point_up_2:

Omdat ik geen ster kon vinden, krijgt dit heerschap vijf eenhoorns voor de vlotte service. Anytime again :smile:

1 like

@Otis heeft een springbar tool van mij overgenomen. Zeer prettige en vlotte communicatie. Snelle en correcte afhandeling. Zeker een aanrader. Zou zo weer zaken met hem doen. :sunglasses::+1:

1 like

Zojuist mooie Seiko mm300 sla021
Aan oris verkocht deal was snel rond prettig gesprek en wens marinus er zeer veel plezier mee maar dat komt goed
Prettig zaken doen met otis

1 like

Otis is een absolute aanrader! Communicatie en afhandeling waren uitstekend! En gewoon een superaardige gast. Ook niet onbelangrijk.

Van mij krijgt @Otis schoenen. 5 uit 5!

:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

2 likes

Banden-wissel-truuk met @Otis kunnen doen.
Vriendelijke en fijne kerel :man_dancing:t3::+1:
Bedankt nog :muscle:

Hier hebben ze wel gewoon sterren trouwens:
:star2::star2::star2::star2::star2:

3 likes

bandje gekocht van Otis, zeer vlot afgehandeld. Aanrader!

1 like

Crafterblue band mogen overnemen van @Otis. Snelle, prettige communicatie en product snel en zorgvuldig ontvangen!

Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt!

1 like

Tudor verkocht aan @Otis
Erg fijn contact, vriendelijk en snel betaald!

Aan te raden!

1 like

Shell cordovan bandje overgenomen van @Otis
:+1: :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

In het gedeelte gezocht, had ik een topic geopend en was op zoek naar een spring bar tweezer. @Otis bood er eentje aan voor een mooie prijs. Ik moest er heel even over nadenken, maar dat was geen probleem. Een dag later was ik toch in gegaan op het aanbod en de deal was rond. Het mooie was dat er zelfs werd aangeboden om het langs te komen brengen, mits het werk dat toeliet! Versturen was makkelijker en de volgende dag lag het pakketje op de deurmat!

Zaken doen met Otis? Ja, absoluut! Snelle communicatie en verzending. Spullen waren in nieuwstaat! Het geheel was goed en veilig verpakt. Zeker een aanrader!

:star::star: :star: :star: :star:

1 like

Goede zaken gedaan met @otis waarbij er een flink beroep werd gedaan op flexibiliteit en vertrouwen omdat de deal nogal spontaan tot stand kwam. Super verlopen en hij heeft nog koffie betaald ook :wink: 5*

2 likes