Wat een geweldig aanbod, heeeeeeel erg bedankt. Uiteraard maak ik graag gebruik van jouw aanbod, ik zal je een pb sturen.
Uiteraard zal het resultaat hier uitgebreid getoond gaan worden.
Wat een geweldig aanbod, heeeeeeel erg bedankt. Uiteraard maak ik graag gebruik van jouw aanbod, ik zal je een pb sturen.
Uiteraard zal het resultaat hier uitgebreid getoond gaan worden.
Ja, leuk, ik doe het niet direct voor de publiciteit op dit forum, maar aan jouw verhaal te zien is jouw opa in Soerabaja geweest. Hoe komt hij anders aan zo’n horloge.
Daar zou ik wel wat meer van willen horen.
Ik heb zelf in Soerabaja gewoond en vind dit een fantastische aanleiding om hier iets leuks van te maken.
Ik wacht jouw pb wel af.
In welke stad woon jij, ik woon in Rotterdam,
groet,
vinwat Huib
PB gestuurd
Ondanks dat ik niet meer in een erfenis forum zou reageren: Eric, wat een prachtig ding! Ik zou hem persoonlijk wel proberen zoveel mogelijk in deze staat te laten, enkel lopend houden/maken.
Dat is de juiste opmerking in dit topic kareljansenl!!!
In functionele staat brengen en het zilver schoonmaken en weer de oude glans geven, nieuw glaasje erop.
af en toe om de paar maanden een paar slagen opwinden om de olie niet te laten vergommen.
En een leuke horloge standaard erbij zoeken om in de kamer te plaatsen zodat je het ook elke dag kan zien.
Inderdaad, dat dus!
Ik heb ook precies hetzelfde horloge liggen zonder glas en een wijzer.
Had een vraag of je me ook kon helpen met restaureren. En schoonmaken.
Ben toevallig op deze advertentie gestuit en ik wist niet waar ik anders heen kon gaan.
Ik hoop op een reactie. Vriendelijke groet