Overlijden Horlogeopa aka opa Hanzie

Oefffff, Oop is niet meer.
Sterkte Roel en uiteraard Tilly ook.

Wat een een droevig nieuws - alle sterkte voor de familie en iedereen om
hem heen.

Ik blijf me zijn trotse Omega foto’s herinneren - ik ken maar weinig mensen die samen met een ‘maan wandelaar’ aan tafel hebben gezeten en zijn posts hebben me weer het enthousiasme voor de ruimtevaart gegeven. Dank je wel voor dat moois.

Groet, Vincent

4 likes

Wat een vervelend nieuws. Sterkte voor de familie.

Hier schrik ik toch wel effe van.
Sterke aan iedereen die hem dierbaar was

Potverdorie wat een rottig begin van het nieuwe jaar, rust in vrede horlogeopa en sterkte voor alle nabestaanden :crying_cat_face:

Hij had steeds leuke bijdragen te leveren. Sterkte aan iedereen die hem gekend heeft.

Bah. Naar nieuws. Gecondoleerd.

Wow, gewoon wow … ik ben even hélemaal sprakeloos! Jeetje mina, Hans. Wow. Kan me ‘onze Rolextijd’ nog goed herinneren, hij had de mooiste/strakste ouwe sub waar hij ontzettend trots op was. Altijd plezier makend, oog voor de medemens en gezellig bourgondisch. Menig terrasje met hem gedeeld. WOW! :cry:

Voor zover meelezend wens ik Tilly en zijn naasten ontzettend veel strekte en kracht bij het verwerken van dit verlies. :four_leaf_clover:

@Krabong, Roel … jij ook sterkte en dank je wel voor het delen.

11 likes

Gecondoleerd.
Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden.

Altijd leuke verhalen over horloges, wijntjes en Maastricht.
Wat een ongelooflijk naar nieuws.
Sterkte aan de familie.

Gecondoleerd en sterkte voor de familie.

Ach jemig! :worried:

Alle goeds aan de nabestaanden! :pray:

Verdrietig nieuws. Alle nabestaanden, vrienden en kennissen gecondoleerd en veel sterkte met het verlies. :pray:t4:

Jezus Roel, maar wat hebben wij gelachen tijdens onze tripjes naar München. Tranen met tuiten.

2 likes

Zeer verdrietig nieuws. Gecondoleerd voor zijn vrouw, familie en naasten.

Jeetje, schrikken!! Gecondoleerd en sterkte!

Heel veel sterkte.

Wat een verdrietig nieuws…

Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden.

Gecondoleerd
En veel sterkte aan na bestaande :pray::pray::pray::pray:

Droevig nieuws. Veel sterkte!