Overlijden Horlogeopa aka opa Hanzie

Heel droevig nieuws. Gecondoleerd :pray:

RIP

Ai. Wat een droevig nieuws. HorlogeOpa zat altijd lekker positief in de HF-wedstrijd, dus ik ga hem missen.
R.I.P.

Dag Horlogeopa! Het ga je goed in het hiernamaals. Rust in vrede.

Ik vond het altijd een mooie kerel! Voor alle nabestaanden gecondoleerd en heel veel sterkte!

Poeh, daar schrik ik even van. Sterkte. Door Hans ben ik aan de Speedmaster geraakt. Ik mocht bij hem een Sub komen bekijken, die had ik nog nooit in 't echt gezien, was rond 2009 volgens mij. Ik vond 't destijds maar een vreemd ding met die rammelband. Hij liet me toen ook zijn Speedmaster zien en dat was meteen liefde op het eerste gezicht. Blij 'm gekend te hebben. Nogmaals sterkte❤️

7 likes

Sterkte voor de nabestaanden.

Veel sterkte!! Confronterend dit…

Rust zacht Horlogeopa :pray:

Gecondoleerd! Was een hele fijne mens. Ook Roel gecondoleerd @Krabong

Jeetje. Heftig. Aan de nabestaanden, sterkte met het verlies…

Sterkte voor alle familie en vrienden!

Wat een vervelend nieuws.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

Gecondoleerd, en sterkte voor de nabestaanden

Wat een droevig nieuws. Sterkte aan de familie en naasten.

Wat een ellendig nieuws…

Roel en familie, heel veel sterkte met dit gemis!

Droevig nieuws. Ik wens alle nabestaanden sterkte toe.

Heel veel sterkte voor de familie en nabestaanden gewenst!

Ik denk dat het de familie oprecht goed doet te zien dat hij ook zo geliefd is hier en binnen de Watch community. Denk ook al de hele week aan Hans.

Hans maakte zijn opwachting al in de eerste strip jaren geleden. Door deze foto… briljant :sunglasses: En maakte het daarna zijn avatar.

afbeelding

We zouden er nog een schepje bovenop kunnen doen door je avatar te voorzien van de pet. Als nagedachtenis aan Hans.

Ik denk dat veel leden handig genoeg zijn die over hun plaatje heen te shoppen en anders wil @Snellejelle vast wel helpen, zoals hij met de kerstmutsen deed.

RIP Hans! We missen je nu al.

41 likes

Dit was Hans in Valkenburg

1 like