Overlijden Horlogeopa aka opa Hanzie

Ik ken Hans niet persoonlijk, maar het leek me een toffe peer.
Als je ouder wordt weet je dat het komt, maar toch komt het onverwachts.

Gecondoleerd & sterkte aan Horlogeoma, kinderen etc.

Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de nabestaande en iedereen om hem heen.

Veel sterkte aan zijn vrouw, familie en vrienden!

Mijn condoleances aan de familie. Leek mij een zeer geschikte ‘(horloge)opa’

Damn wat een klote nieuws om 2023 mee te beginnen, ben echt helemaal sprakeloos :sweat:
Echte Bourgondiër en horlogeliefhebber pur sang. Heel veel sterkte voor de nabestaanden, met name Roel @Krabong en uiteraard Tilly.

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!:tulip:

Gecondoleerd, veel sterkte aan iedereen.

Fors verlies van ongeveer de enige drager van een RO watch…met zijn sjengensjaal op de foto…sterkte allemaal…

Heel erg jammer…

Echte horloge liefhebber, en bourgondiër! :+1:

Condoleances voor familie vrienden en overige nabestaanden.

Zo kennen we Hans het beste.

Een glas wijn in de hand en altijd met een brede lach.

39 likes

Innige deelneming, veel sterkte aan alle betrokkenen. Een jaar of 5-6 geleden met opa afgesproken voor een verkoop bij een glaasje wijn.

RIP Hans en veel sterkte gewenst aan je dierbaren…

Was een erg aardige vent! Mijn oprechte deelneming.

Ach wat triest
Ik heb toch heel recent nog bijdragen van hem gezien op het forum… Veel sterkte voor familie en naasten

(Wel hartverwarmend dat het hele forum zo meeleeft!)

Wat een verdrietig nieuws. Ik heb Hans niet persoonlijk gekend maar zag zijn vriendelijke berichten en toffe horloges altijd wel voorbij komen.

Veel sterkte aan de nabestaanden.

1 like

Wat een verdrietig nieuws, gecondoleerd en heel veel sterkte aan de familie en naaste gewenst! :brown_heart: :pray:

Ach nee. Wat een naar en verdrietig bericht. Heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden van Hans.

Wat een droevig nieuws…

Heel erg veel sterkte gewenst aan alle familieleden en vrienden die deze lieve man, Opa en schoonvader zo goed kenden.

Gecondoleerd en strekte

Wat een onwijs verdrietig nieuws….weet nog goed de meetings met Hans en @Krabong en de trip die ik via DZVL met Hans naar Glashutte heb gemaakt. De laatste keer dat ik Hans zag was tijdens een Omega event in Frankfurt. Een onwijs aimabele man met het hart op de juiste plek.

Heel veel sterkte voor Tilly, familie en vrienden!

6 likes