Sterkte!
Heel veel sterkte en warmte aan alle vrienden en familie
Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte voor familie en voor iedereen die een. band met Horlogeopa had.
Gecondoleerd. Ik heb hem 1x mogen ontmoeten, was een hele aardige man.
Wat een treurig nieuws.
Ik heb Hans niet persoonlijk gekent maar hij kwam op me over als een vriendelijke en enthousiaste man. Een gouwe kerel zo kreeg ik de indruk.
Heel veel sterkte voor z’n familie, vrienden en HF buddy’s die hem wel gekend hebben
Gecondoleerd.
Wat een ontzettend verdrietig nieuws.
Ik heb de foto van opa bij de trabant altijd een van de meest ontroerende foto’s van het hele forum gevonden.
Gecondoleerd en sterkte voor iedereen hem gekend hebben.
Mijn deelneming. Sterke aan de familie.
Wat een verdrietig nieuws! Heb Hans meerdere malen telefonisch en per app gesproken en vond het een erg vriendelijke en vrolijke man.
Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden van Hans.
Jeetje…weer een HF-lid dat ons is ontvallen.
Net op het moment dat ik het nieuws aan het verwerken ben van het overlijden van een (oud)collega…
Heel veel sterkte aan de nabestaanden bij de verwerking van dit verlies!
@HorlogeOpa R.I.P.
Bedankt voor de bijdragen op het horlogeforum.
Wat een verschrikkelijk nieuws!
Heel veel sterkte voor de nabestaande bij het verwerken van dit verlies!
Wat een droevig nieuws. Sterkte aan de nabestaanden
Treurig nieuws en wat een verschrikkelijke en onverwachte start van het jaar voor zijn naasten…
Wat jammer dat HF zo’n fijn lid verliest. Ik las altijd met plezier zijn posts. Sterkte aan de nabestaanden.
Wat een droevig nieuws! Schrik je van.
Hans voor het eerst gesproken bij het laatste speedytuesday event. Hele enthousiaste en vriendelijke man met echt een passie voor horloges.
Alle nabestaanden heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!
Rust zacht Hans
Helaas weten we op enig moment allemaal Echt hoe laat het is. Altijd hartelijke posts met een vriendelijk woord. Mijn deelneming.
Gadverdamme wat een kutnieuws.
Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden.
Hoe het leven kan lopen… Veel sterkte aan de familie!