Overstag gegaan

Erg mooie Seiko! Apart hoe het glas ‘verloopt’. Wear it in good health.

Leuk Marco!
Deze bungelt ook nog wel ergens aan mijn lijstje wannahaves.

Veel draagplezier.

Bedankt voor alle reactie tot nu toe. Moest in het begin even wennen aan hoe het saffier loopt (de kleine vertekening van de wijzerplaat was ik niet gewent) maar dat is juist heel erg mooi als je eraan gewent bent.
De gloed die eroverheen ligt is echt geweldig. Toch wat lastig op de foto te krijgen. De band is door zijn bewegelijkheid erg prettig te dragen.
Waarom ik deze zo laat pas gekocht snap ik nog steeds niet :slight_smile:
Maar nu lekker genieten.

Toppertje!(tu) ik heb de Skx 009 met de bekende deels rode bezel en heb hem met lumpyband gekocht bij Rob. Ook voor 2 collega’s deze 009 met Lumpy besteld en reeds geleverd door Rob, een populair model zeg maar en geliefd onde vele horloge bezitters.

Gewoon een geweldig model en draagt zeer prettig. Loopt ook nog eens super op tijd. 2 weken nonstop gedragen en een afwijking in totaal van + 4 seconden! top toch!(tu) zit er ook over te denken om er saffier binnenkort door Rob erop te laten zetten, ziet er gewoon heel gelikt uit, de helderheid en doorzichtbaarheid is gewoon superieur aan mineraal glas. Binnenkort Rob maar eens even contacten…:slight_smile: veel plezier met deze kanjer Marco!

Leuk die zwarte datum. Veel draagplezier!

Bigrosa Schreef:

Toppertje!(tu) ik heb de Skx 009 met de bekende
deels rode bezel en heb hem met lumpyband gekocht
bij Rob. Ook voor 2 collega’s deze 009 met Lumpy
besteld en reeds geleverd door Rob, een populair
model zeg maar en geliefd onde vele horloge
bezitters.

Gewoon een geweldig model en draagt zeer prettig.
Loopt ook nog eens super op tijd. 2 weken nonstop
gedragen en een afwijking in totaal van + 4
seconden! top toch!(tu) zit er ook over te denken
om er saffier binnenkort door Rob erop te laten
zetten, ziet er gewoon heel gelikt uit, de
helderheid en doorzichtbaarheid is gewoon
superieur aan mineraal glas. Binnenkort Rob maar
eens even contacten…:slight_smile: veel plezier met deze
kanjer Marco!

Goed bezig jij :slight_smile:
Saffier ga je geen spijt van krijgen, gewoon doen en dan is het helemaal een beater.

h_j_r_ Schreef:

Leuk die zwarte datum. Veel draagplezier!

Dat lukt en ik vind de uitstraling heerlijk rustig zo.

Erg mooi, maakt deze duiker echt helemaal af. Gelijk gebookmarked!

Gefeliciteerd Marco !

Ik vraag me wel eens af hoe dit horloge nu in het echt over komt. Ik ken hem totnutoe alleen van plaatjes.

Kwaliteitsuitstaling ?
Robuustigheid ?

Persoonlijk zou ik hem liever op een super solid oyster zetten, of op leer, denk ik.

Paul.

mooie klok zo!

gr.Joep

Voelt allemaal prima aan Paul en juist deze band past er het beste uit wat mij betreft.
Leer vind ik niet kunnen op een duikert