P1lot One | Flight Update 16.01

lencoth Schreef:

marnix.moed Schreef:

Is dit nu een nieuw merk of meer de naam van
het
HFLE2015 horloge?

Als hij heel mooi uitvalt, zal ik iedereen
vertellen dat het het eerste horloge is van DumeT
watches :wink:

Maar wel altijd met het forum & team-verhaal er
bij:~

Altijd leuk om de wekelijkse update te lezen!

In principe is en blijft P1lot One een spontaan initiatief van enkele forumleden. Ieder teamlid heeft een groot aandeel, de een wat meer dan de ander. Maar zonder Remie was er geen strap geweest, zonder Rob geen handgemaakte toolroll, zonder Hans geen topspecs/prijs/communicatie, zonder Jan geen engineering/productie en zonder mij geen ontwerp. Kortom, je doet andere leden wat te kort door te zeggen dat het een horloge is van DumeT, met medewerking. Het blijft een horlogeproject vanuit HF, voor HF, met P1lot One als werknaam.

Er zijn nog geen concrete toekomstplannen, want we willen ons eerst vol op P1lot One kunnen richten en perfect afleveren.

Uiteraard gaan we wel proberen om op een of andere manier de krant te halen, want het project is behoorlijk uitgegroeid en verdient volgens ons wel een vermelding. Niet als promotie voor de P2lot Two, maar wel als leuk nieuws waar we trots op zijn als HF leden.

Fijne zaterdag!

Precies… er zit een “Vleugje” dumet in de P1lot One, maar ook een stevige hoeveelheid “Teun”, een Kopje Rob, een paar Eetlepels Remie, en het geheel is afgeblust met een scheut Hans… da’s t recept van de P1lot One… met elkaar voor jullie…

als mensen het als een Dumet beschouwen… dat zou wel een compliment naar mij zijn… maar daar doe je de anderen echt mee te kort… P1lot One… geduld… Dumet komt…

Ik heb spijt dat ik niet toegeslagen heb! Wat een mooi project, en het resultaat zal er zeker mogen zijn! Ga zo door.

Ik ga weer 50 euro in mijn spaarpot doen voor mijn Grail.

Teunan87 Schreef:

In principe is en blijft P1lot One een spontaan
initiatief van enkele forumleden.

Helemaal begrepen en erkend :~

Het Dumet was meer bedoeld als -kort door de bocht- antwoord op een eventuele vraag, wat is dit voor merk? Vandaar ook de smiley :wink:
Maar zoals gezegd, altijd met het forum & team-verhaal er bij!

Teunan87 Schreef:

met P1lot One

als werknaam.

Ik dacht al…