Aan alle denkers en doeners in dit project; HULDE!!
Fantastisch dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen en nog gaan krijgen.
Ik zal het verkoopforum in de toekomst strak modereren want deze klokken mogen niet zomaar weer van de hand worden gedaan hoor! B)-
Gestemd op var. 2! Prachtig ontwerp Teun (ik had ook niet anders verwacht
en de anderen natuurlijk
Voor mij geeft de lumekleur de doorslag. Ik vind dat witte gewoon een stuk mooier en duidelijker.
Kan ook goed met de eerste variant leven dus wil graag op de lijst.
Vraagje nog. Bij een vorige intekening kon het voorkeur serienummer opgegeven worden volgens het ‘wie het eerst komt…’ principe. Is dat wat ?
Dan wil ik bij deze graag nr 64 bestellen.
Dank je voor de complimenten…
Voor mij persoonlijk geeft de Lumekleur ook de doorslag… daarom heeft variant 1 mijn voorkeur… de Lume doet denken aan de kleuren van dit Forum…'t is tenslotte een HFLE… en… ze geeft in het donker ook goed licht…
Ik heb kleurenstaaltjes gekregen van Tritec… en die heb ik eens op mijn nachtkastje gelegd… “bouwlamp”… Ik begrijp nu de voorkeur van velen voor Superluminova…
Leuk idee

Bedankt en zeer leuke post! Gr Hans
Hoi,
Thanks, je staat op de lijst. Op 8 oktober kan je intekenen en je voorkeuren voor bouwnummer opgeven 
Dit wordt inderdaad toegewezen obv de datum/tijd van ontvangen betalingen.
Gr Hans
Bouwlamp 
Jan (ArieKabaalstra) die de P1lot One gaat assembleren / maken, heeft ook zo’n setje en kon 's nachts niet meer slapen…
Slapen gaat wel…maar een nachtlampje heb ik niet meer nodig… 
voor zo een project hou ik mij aanbevolen!
Inderdaad, een mooi ontwerp mannen !
Toch, kleine kritische noot :
ik mis iets van een klein logo en/of subtiele text op de dial.
Verder moet ik toegeven dat m’n voorkeur voor het ene model steeds meer naar 50%-50% gaat 
Hoi, bedankt voor je feedback. We hebben de dial bewust “clean” gehouden om zo dicht mogelijk bij de originele “Fliegers” te geraken. Bovendien was er vrij veel input van leden die dit ook zo zagen. Op de achterkant zijn we wel “los” gegaan.
Gr. Hans
Je staat op de lijst 
…doet u mij dan maar bouwnummer…73… 
Maar we zien wel, als ik er maar eentje bemachtig.
De wijzerplaat “clean” vind ik ook het beste idee overigens, zo dicht mogelijk bij het origineel. Aan de andere kant: we gaan nu wel een “twisted” versie krijgen dus dat zou weer uitnodigen om toch ook op de dial iets “twisterigs” te doen. Naam van de koper? Zo voorkomen we ook dat hij ooit nog eens in vreemde handen zou vallen 
Hoe dan ook: COMPLIMENTEN voor iedereen betrokken bij dit project. Ik ken heel veel mensen die altijd roepen zoiets te gaan doen maar puntje bij paaltje: nada. Plus ook nog eens in zo’n kort tijdsbestek, ik geef het iedereen maar te doen.
Jeroen
Thanks bro. De dial blijft wat hij is, de personalisaties zitten hem in:
- initialen op band
- bouwnummer in kroon en caseback
- gepersonaliseerde pouch
Grüsse
Wat wil een mens nog meer in het leven 
Inderdaad, niets dan lof voor de crew !
Ik zal gewoon moeten wennen aan een clean-dial 
(if i’m lucky…)
Grt
Nick
Waar komen die wijzers / dials / laseren eigenlijk vandaan,
allemaal noeste inzet van Arie of hebben jullie nog e.a.
ingekocht ?
grtz Gerard
ik zag dat je voorkeur van bouwnummer kan opgeven. Betekent dit dat je dus om 12 uur snachts achter de knoppen moet zitten? Mag het niet nu al?
En hoe gaat het met betalen, gewoon iDeal?
Hoi,
Je kunt tussen 7 oktober 23:59:59 en 14 oktober 23:59:59 intekenen (en voorkeur voor bouwnummer opgeven) en betalen. Dat gaat gewoon via handmatig overschrijven naar een bankrekening.
We wijzen bouwnummers toe aan de hand van het tijdstip waarop wij de betalingen ontvingen.
We hebben het lekker simpel gehouden 
Gr. Hans
Thanks 
De oranje lume heeft mijn persoonlijke voorkeur, maar ik begrijp je keuze. Het is erg lastig om de Superluminova-kleur te benaderen. Indien je de echte kleur wil bekijken kun je het beste even wat Superluminova staaltjes opvragen en dan zullen wij vervolgens de kleurcode doorgeven