P1lot One | koerswijzigingen | nieuwe stemronde!

lencoth Schreef:

Als je hem ondersteboven draagt, heb je toch het
horloge dat je wel wilt?

Nee, want dan staan alle cijfers ook ondersteboven!
Dat is mij te modern. :wink:

Aan alle critici: koop hem niet. Er zit een knop op je tv, zong Doe Maar ooit.

Aan alle liefhebbers: sla je slag tussen 8 en 15 oktober:D

Positiviteit gevraagd!

Gr. Hans

Niks mis met de prijs met deze specs toch?

€499 voor:

Handwerk
Titanium
6498-1 ƩlaborƩ
Ontspiegeld saffierglas
Topbandje
Topgravure
Toppouch
Sandwich dial
Max 99 stuks

I double dare you als je een betere vindt voor dat geld:)

Truste!

je vergeet de super luminova :}

Oh ja da’s waar ook;)

Thx

Wederom gestemd. Ik keuze die we nu hebben, komt ook meer in mijn richting dat wil zeggen gladde bezel en oranje luminova.

Als het deze versie niet wordt, is er ook nog geen man overboord. Ik vind het een prachtig initiatief. Je kunt nooit iedereen tevreden krijgen want luid een oud spreekwoord niet…er is nog nooit een kok gevonden, die koken kan naar alle monden ?

Andere limited editions zijn altijd ingekocht bij fabrikanten waarbij er veelal alleen een iets gewijzigde wijzerplaat is gebruikt. Dit is echt een zelfbouw horloge van leden, voor leden en daarom meer een uniek horloge dat je nergens anders kunt kopen.
Top dat jullie dit gaan doen.

Thanks… !

toen ik me hier pas aangemeld had werd al eens gevraagd ā€œzou jij niet eens een HFLE willen bouwen?ā€ā€¦

Welnu… dat wilde ik wel… maar ik achtte toen mijn vaardigheden nog niet goed genoeg… maar… in de tussentijd heb ik mijn kunnen aardig aangescherpt… hetgeen geresulteerd heeft in de oprichting van mijn bedrijfje… en het maken van titanium kasten voor een andere fabrikant…

Dan is de tijd wel eens zo’n beetje rijp… en ben ik trots op het gegeven dat ik dit mag doen… dat er straks mogelijk 99 mensen rondlopen met een uniek horloge… vormgegeven door Teun, met een band van Remie, en een pouch van de hand van Rob… al het regelwerk op de achtergrond gedaan door Hans… 't enige wat ik nog te doen heb is een doos titanium schijven omzetten in een batch Fliegers… 't is haast te makkelijk… :slight_smile:

Oh voor wie maak je ook nog kasten?

Brutale vraag dat weet ik hoor…

Voor wie?.. voor iedereen die kwaliteit wil… :slight_smile:

een paar bekenden van mij weten het… da’s genoeg… ik wil niet de illusie wekken dat ik me probeer omhoog te werken door te schermen met de naam van mijn klanten…zij voegen namelijk datgene toe wat hun werk ook hun merk maakt…

Ik ben niet meer dan een schakel in hun processen…

Haha goedzo, je hoeft niet alles te verraden

Scudo Schreef:

Andere limited editions zijn altijd ingekocht bij
fabrikanten waarbij er veelal alleen een iets
gewijzigde wijzerplaat is gebruikt. Dit is echt
een zelfbouw horloge van leden, voor leden en
daarom meer een uniek horloge dat je nergens
anders kunt kopen.
Top dat jullie dit gaan doen.

Andere waren limited, dit is een special :wink:

Beste leden die commentaar hebben op van alles en nog wat dat nog niet naar tevredenheid is.
Hou dat a.u.b. voor jezelf. Er is nu al iets aangepast (keuze lume en bezel) en nog is het niet goed. Ben blij dat er iets gebeurd, ben je niet tevreden geef aan waarom niet, maar kom niet met allerlei ideeƫn hoe het wel zou moeten. Dan had je het zelf moeten doen. Elk commentaar dat niet over de modellen gaat zoals ze nu zijn word verwijderd.

Heb respect voor de leden die dit voor elkaar hebben gekregen tot nu toe.

ik kan t waarderen dat er naar de wensen vd leden geluisterd wordt. zelf ga ik even bezinnen op mn voorkeur en afwachten op de bandjes, alvorens ik mn stem uitbreng.

leuk trouwens om te zien dat hubert pellikaan na n half decennium weer n steentje bijdraagt aan n hfle. 17 steentjes per horloge om precies te zijn :+

Thanks!

Gr Hans

Haha die is goed!

Thx