Pakketje uit Tokyo

Dacht ik ook al dat er een CITES tag aan moest zitten, heb Seiya gemaild en volgens hem is het croco, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen…
Blijft wel dat het, het soepelste leren bandje is wat ik ooit heb gehad.

Seiya heeft ze nog gewoon op de site staan hoor…

en besteld…zucht :wink:

3 likes

Ha, ha, ha, dan zien we hem hier binnenkort wel verschijnen…
Heel herkenbaar, lig hier helemaal in een deuk !

1 like

Haha, blij dat ik je vermaken kan :smile:
Was ook wel te verwachten omdat ik toch wel een beetje een Seiko liefhebber ben en deze al een beetje in het vizier had.
Volgende wordt nou toch echt weer eens een niet Seiko :wink:

1 like

Zo’n post is niet te “liken” want het is helemaal niet leuk. Wat een vreselijk verhaal. Dit maakt een ander mens van je.
Hieruit blijkt des te meer dat je van elk goed moment moet genieten want voor je het weet staat het klokje voor altijd stil.

2 likes

Met EricA eens, dat zijn drama’s, ben heel blij dat ik mijn moeder nog heb en probeer van elk moment met haar te genieten…

1 like

Wens je sterkte, bij begint het Marinemaster-virus te kriebelen…

1 like

Die heb ik gelukkig al (al je de mm300 bedoelt). Ik zeg doen!

1 like

Ha, ha, jij kunt gedachten lezen !

1 like

Precies! :+1:

1 like

Toch zie ik dat er qua vormgeving eigenlijk niets is veranderd…
En ja zo’n ouderwetsche handopwinder lijkt me ook wel wat, maar ben voorlopig heel blij met mijn quartz, in retro-stijl blijkt nu wel…

1 like

Prachtig hoor Chris, fantastisch Seiko materiaal in deze aankoop :+1:
Leuk ook die geschiedenis van dat RR-horloge

Vind ik ook, heb er wel twee jaar over zitten te twijfelen, maar ben nu wel hel blij met mijn aanwinst !

1 like

Mocht je er eens eentje van dichtbij willen bekijken…

1 like

en terecht! :slight_smile:

1 like

Even een kleine update, loopt na twee dagen slechts, 3,5 seconden voor op mijn Astron, lijkt me toch vrij netjes…

2 likes

Heel graag, stuur maar even een pb’tje waar en wanneer het je het beste uit komt…