En 14k goud.
Dus geen goedkoop prul.
Genoeg redenen om er zuinig op te zijn.
Echt goud, dus doorgaans voor een bepaald publiek dat ook graag op,de kermis komt.
Zonder dollen, ik denk dat de waarde vooral in de goud- en emotionele waarde zit en niet zozeer in het merk.
Na de nieuwe batterij loopt het, dus lekker gaan dragen of anders de batterij erweer uit, en wegleggen voor als je het een keer nodig hebt. Goud is altijd goed.
Nee. Economisch is het echt alleen de goudwaarde. Dan moet, voor het wegen, uurwerk en glas er uit = slopen. Beste houden als je er enige emotionele waarde aan hecht.
Palerma is geen horlogefabrikant maar een “plakmerk”. Ik ga dat nu niet uitleggen, zoek het op of laat iemand anders het even doen.
Die prijs van Rikkoert is leip, dat betaalt geen weldenkend mens.
Hangt toch echt af van het gewicht en de goudprijs.
Maar met 14k …
Klopt, Palerma is een zgn “plakmerk” en de waarde van het horloge is buiten de emotionele waarde slechts de goudwaarde.
Gram prijs voor 14 krt goud is rond de €30,- , dan is de prijs bij Rikkoert inderdaad lachwekkend.
Horloge weegt geen 110 gram lijkt me …
Voor de rest is het natuurlijk de emotionele waarde dat telt bij de TS aangezien het horloge in de familie blijft.
Toch altijd weer jammer dat er een aantal droeftoeters hun commentaren verwijderen nadat ze eerst het topic hebben verziekt, of althans een poging hebben gedaan.
dank voor uw reacties, ik ben weer wat wijzer geworden. We koesteren het klokje en zelfs onze kleindochter vindt het helemaal geweldig dat zij na hopelijk een mooi aantal jaren het horloge in haar bezit zal krijgen om het ook weer door te geven
Nogmaals bedankt voor uw reacties !