Panerai Only II

Ik had een 512 en heb eigenlijk (een van de weinige keren) spijt gehad van de verkoop daarvan.

Dus zoiets moest terugkomen. Zeker na de zoektocht van een van onze forumgenoten, die extra inspireerde (dank nog :woozy_face:).

Nu is mijn 574 binnen. Een mooie aanvulling op mijn kleine verzameling vind ik. Echt weer iets anders en met 42mm goed draagbaar. Heerlijk!

19 likes

Dankzij @Valentijn z’n inspirational speech zit de Radiomir terug vaak om de pols deze week!

@tompj - proficiat, ik was gisteren nog naar die 574 en 512 aan het kijken op chrono :heart_eyes:

10 likes

Van harte Tom! Ik heb de zoektocht opgegeven helaas.

2 likes

200

4 likes

Gewoon via Chrono. Je moet wel redelijk aftikken helaas. Geduld is niet een van mijn kwaliteiten.:weary:

3 likes

Die paar weken dat ik gekeken heb vond ik het aanbod indd erg prijzig op chrono. Nu maar even genieten van de SM300MC.

2 likes

Mooi, Tom! Heb je hem nieuw gekocht?

In ieder geval een gave aanvulling op je collectie :+1:

1 like

Dat is toch genieten :hugs:, prettig weekend.

2 likes

Voor jou en iedereen hier ook een prettig weekend!

3 likes

Gefeliciteerd Tom, erg mooie aanwinst wederom! Hoe valt deze in verhouding tot de Omega Seamaster qua formaat? Blijf in ieder geval een fan van deze Panerai! :heart_eyes:

1 like

11 likes

De 351 net opgehaald van service gaat vandaag weer terug naar service :unamused: is iets niet goed gegaan maar gaan ze oplossen, word vervolgd :neutral_face:

2 likes

Prachtig. Erg fijn die 42mm panerai’s🤩

2 likes

Daar hebben meerdere hier op het forum last van, waaronder ikzelf😁

2 likes

Serieus, dat is goed balen zeg

Dat is klote, wat is er mis dan?

Wauw, staat mooi! :ok_hand:

1 like

Nou, hij zat ineens om de verkeerde pols. Had de mijne moeten zijn @Stem03

2 likes

Combi is echt geweldig.
Kleuren matchen top.

2 likes

Paneristi, ben me aan het oriënteren op een rubberen Panerai strap voor op mijn 392. Wilde in principe voor een zwarte gaan (altijd goed :grin:), maar zag op de site ook een witte staan. Ziet er wel gaaf en fris uit. Verder blijf ik groen ook leuk vinden in combinatie met de dial markers. Wat vinden jullie of heeft iemand ervaring met de witte band? Ik hoor graag.

1 like