Panerai Only II

Ook maar eens de trekker overgehaald! Ik kijk al jaren naar Panerai en heb ook wel eens wat om de pols gehad, maar vond de 44 en 47 toch altijd wat te fors. Nu voor een zacht prijsje een 00050 kunnen op de kop tikken. Ben er superblij mee en ik vind zelf het formaat helemaal top. Ik weet niet of ik nu wel of niet lid van de club ben met 40mm (schijnt dat de echte Paneristi 40 mm niet pruimen?) maar ik vind ook deze zeer onderscheidend… nog anderen hier met een 40mm?

Iets anders: ik heb net ca 1200 berichtjes doorgescrold omdat ik natuurlijk wat leren bandjes nodig heb. Al moet ik zeggen dat staal niet misstaat. Dat had ik niet verwacht. Heeft iemand nog wat mooie 22mm bandjes? Hieronder de bandjes die ik hier gezien heb en mooi vindt.

Met name de bruin/beige stoere look vind ik mooi. Heb D strap al een berichtje gestuurd alleen dat kan nog even duren…

Tot slot: nog tips hoe ik de straps het beste kan verwisselen? Gewoon met een klein schroevendraaiertje?

Dank!

15 likes

Gaaf! Van harte en welcome to the club :wink:

14 likes

Dank!

Kan wel met klein schroevendraaiertje… Maar de orginele van Panerai is minder scherp en past precies op de schroefjes… Voor 15/25 piek zijn deze wel aftermarket te vinden (via google ff zoeken). Toch jammer als je bij je eerste bandwissel uitschiet en een kras op de kast maakt.

Viel spass!!

2 likes

249 op canvas

14 likes

Zeker, ook net sinds een maandje een Pam, een 049, eveneens met 40mm kast. Ik vind dat het formaat vd kast niet uitmaakt, als het maar staat bij de drager. Bij mij draagt 40 net als een 44 bij iemand met normale polsen :sunglasses: Met bandjes ben ik ook bezig, door mijn smalle polsen zit ik vast aan maatwerk. Vandaag een band van @slls binnen gekregen. Daar ben ik erg tevreden over. Maar ook Ko kan vast iets moois maken.

20 likes

Prachtig horloge! Ik heb nog twee mooie originele Panerai banden liggen in 22mm. Misschien is het wat voor je. Zal je vandaag even een PB sturen.

2 likes

Echt gaaf deze PAM!

2 likes

Ben benieuwd!

Als je geen mini polsjes hebt:

24 likes

Die derde was mooi geweest…

1 like

14 likes

16 likes

19 likes

Of de zwarte

9 likes

Of de radiomir ?

15 likes

De blauwe zou mijn keuze zijn :sweat_smile:

Succes ermee :ok_hand:t2:

Ps: mag ik vragen waar je deze gepast hebt ?

Altijd de Radiomir!

1 like