Panerai Only II

Ziet er zo op de foto top uit. Ik twijfel om de oem assolutamente aan te schaffen maar deze lijkt op het eerste gezicht erg dichtbij te komen. Fraai!

Ik vind zowel kleur als textuur heel mooi. Is een vrij dikke band. Dat staat hem wel, maar is (in het begin) wel even wat stug. En de originele gesp past er helaas niet op (die is net smaller). Hij komt met een Panerai stijl gesp, maar die vind ik zelf echt te grof/groot.

Mooie combinatie! De textuur is inderdaad top :+1:

De mijne zit alweer even op een bandje dat ik toevallig nog had liggen. Niet wild van de combinatie, maar tot nu toe te lui om de band even te wisselen :innocent:

12 likes

Niet verkeerd toch? Maar opties genoeg!

Zit er, behalve het uurwerk, eigenlijk verschil tussen jouw 512 en mijn 574?

2 likes

Kleur lume

1 like

Gelukkig wel :+1: Een dezer dagen weer op een cognac band zetten. Zou er ook nog wel iets van canvas voor willen.

De kleur van de lume. Bij die van mij is het ecru/faux vintage, bij de 574 de ‘nieuwere’ groenige kleur. Verder volgens mij nog verschil in de mate waarin de OEM band taps afloopt. Op die van mij is de band 20mm bij de gesp, terwijl de 574 over het algemeen op een 18mm gesp wordt geleverd. Zoiets had ik gelezen in ieder geval.

2 likes

Damn… eigenlijk nooit echt naar Panerai gekeken. Tot ik hier op het forum een paar fraaie exemplaren voorbij zag komen en vorige week onderstaand filmje zag over het merk. Wat een bazenmerk eigenlijk…

8 likes

En erg ondergewaardeerd op dit forum. Ten onrechte imo

7 likes

Die band staat m meer dan prima.

1 like

En niet te vergeten de kekke groene oem band die standaard bij de 574 wordt geleverd! Ik hou ervan🤩

3 likes

Van harte.

Prachtige maat en horloge :ok_hand:

1 like

wat een prachtig horloge, draagt die 47mm toch wel een beetje confortabel?

2 likes

Zeker een Radiomir met de wired lugs draagt niet te groot.

2 likes

Een Radiomir met wired lugs, draagt heerlijk :star_struck:

3 likes

Weekend!

afbeelding

15 likes

Nondeju dit was een goede aankoop! (Dank nog voor de inspiratie @Veblen).

24 likes

Proost

1 like

Hij is ook gewoon super! Draag die van mij ook graag :+1:

1 like

Excuses als hij hier al is geweest; zag ‘m net langskomen en vond het zo on-Panerai!!
Nee, niet mooi…

zeker weten

10 likes