Panerai Only II

Komt wat in het blauwe voor de Paneristi :sunglasses:

6 likes

Zoveel keuze maar toch vaak de Panerai :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

10 likes

12 likes

15 likes

Een NA-topic volgt nog, maar voor nu een eerste impressie:

Wat een fantastisch horloge. Ik heb jaren terug een 512 gehad, maar heb deze toen geruild met @tompj omdat hij voor mij eigenlijk net te groot was. En ondanks dat ik nooit spijt heb gehad van die ruil, ben ik altijd wel blijven zoeken naar een kleinere vervanger. Deze prachtige dunne, maar toch substantiele witgouden automaat met fatsoenlijke waterdichtheid is precies wat ik zocht.

23 likes

Welke ref is dit? Nog nooit gezien met de datum op die plaats. Ben benieuwd naar het NA topic!

1 like

vlg mij is dat de Pam 062 en echt gelimiteerd :star_struck: en moeilijk te vinden in Europa

2 likes

Geniet van deze waanzinnig mooie Pam :heart_eyes:

1 like

Dankje. En idd een 062. Een NA-topic volgt binnenkort.

1 like

Fantastisch maar wat zonde van die datum :see_no_evil:

1 like

Dat was ook mijn eerste reactie. Ik vind de plaat ook mooier zonder datum. En er zijn zeker ook horloges met het Zenith Elite 680 uurwerk waarbij de datum beter is gepositioneerd.
Maar naarmate ik het horloge vaker zag, werd ik eigenlijk steeds meer verliefd op de detonerende datumschijf met z’n wat rommelige cijfers. Zonder de datum vind ik 'm nu bijna te ‘gelikt’.

2 likes

Ben het er mee eens maar tegelijk blij zo’n unieke vreemde vogel op het forum te mogen zien!

3 likes

Oef. Wat een plaatje! Prachtig zeg. Van harte!

1 like

Mooi hoor! Proficiat en goeie smaak moet ik zeggen!

1 like

12 likes

De werkweek is weer begonnen :slight_smile:

10 likes

Gaaf :star_struck:

1 like

Pfoe gaaf!

1 like

NA met nieuwe band van Sanders.
Dit was een lang gezochte versie voor mij.
Eindelijk een mooie 372 gevonden.

17 likes