Panerai Only II

Kan perfect. In die Panerai rubberen banden zit wel een metalen busje, dat moet je er uit prullen.

11 likes

Ik heb mijn 112 verkocht, destijds andere horloges op het oog, en dit is het enige horloge waar ik een beetje spijt van heb dat ik het heb weggedaan.

Anderzijds, de horloges die er nu voor in de plaats zijn gekomen ben ik erg blij mee.

Maar toch, als er ooit eens een goede 112 in de juiste staat en juiste prijs weer op mijn pad komt. Misschien, misschien.

Intussen geniet ik gewoon van al het moois in dit topic.

2 likes

112 is prachtig. Denk ik ook wel aan. Ach ja, we blijven bezig

1 like

13 likes

Wauw met Tritium dial erg mooi!

1 like

leuk tussen al die Panerai’s ik mag mij inmiddels ook de trots eigenaar noemen van inmiddels twee van deze schoonheden. ik krijg een grote glimlach, elke keer weer als een een PAM om mijn pols doe.

11 likes

Dat snap ik. Lekker genieten, mooi hoor :watch::watch::ok_hand:t2:

1 like

Thanks…is inmiddels alweer verkocht :blush:
Is een 003 b serie

1 like

02, Rustmoment met ‘n Ricard.

14 likes

Wat vinden jullie van deze? Deze stond eerder op Chrono, met een net iets ander verhaal in die zin dat de chrono verkoper “Mark” aangaf dat hij hem ergens nos vandaan had, en nu claimt Eric hetzelfde. Ik kan me de chrono prijs niet voor de geest halen, maar heb het idee dat hij van chrono gekocht ik om via MP met wat meer door de verkopen.

Maar goed losstaand van dit verkoop verhaal, wat is jullie mening?

1 like

Zo’n gaaf model dit! Van harte er mee :ok_hand:t3: Vraagje; welke maat is dit? 42mm of groter…

Ik mag hier voortaan ook aan mee doen.:smiley:

21 likes

Dit is de PAM 973 met idd 42mm diameter. Ideaal voor mijn 18,5 cm polsen. Foto’s vertekenen alsnog wel, is in werkelijkheid een prima afmeting voor mij.

1 like

Thenks! Geniet er van :sunglasses:

1 like

Pimmie,

wat ik er van vindt is dat hij niet NOS is, zo goed als onmogelijk, en ook veel te duur. Wil je een speciale ga dan voor de 025. Deze 24 zie je vaker , ook als full set en voor minder. Deze 2 modellen worden wel steeds zeldzamer. hier foto van mijn 25, en een goed jaar gewenst

en deze gozer wil gewoon goed geld verdienen

9 likes

Bijna 2022!!

Fijne en veilige avond!

7 likes

Mooi hoor!

1 like

Mijn enthousiasme loopt mij soms vooruit :slight_smile:

Maar er had ook wel wat van de prijs afgemoeten, ik kan me alleen niet meer herinneren voor hoeveel hij eerder op chrono had gestaan en hoeveel hij er dus nu op heeft gezet.

Dat NOS verhaal. Het ging mij niet zozeer daar om, maar daardoor sprong die advertentie er zo goed uit. Twee keer hetzelfde verhaal, maar dan net anders.

Maar wat zeker goede info is, is dat jij ze vaker voor minder voorbij zie komen. Bij mij, het begint te kriebelen, binnen een week jeukt het. Doe ik een rondje de bij mij bekende handelaren. Kijk ik even op chrono, en daar staan er best wat. Maar uit zuid afrika koop ik niet zo snel. Veel zonder doos en papieren. En dan blijven er weinig over. Maar ik moet meer geduld kweken.

Waar ik wel uit ben is dat ik staal wil. Een tijd geleden had ik zelfs een gezocht topic voor een 25, aanbod gehad, teveel gedraaid en vervolgens op een laag pitje gezet vanwegen andere aankopen.
Van de week nog lopen verlekkeren op de 176 die wristcandy te koop heeft staan, maar na achter elkaar een paar horloges in titanium gehad te hebben ben ik daar een beetje vanaf. Een tijd geleden had ik in de rij gestaan voor een 25, en dat is zeker een mooi en bijzonder horloge, maar hoe het zonnetje op staal speelt vind ik toch net wat leuker.

In iedergeval voor jou en ieder allen hier. Een goede jaarwisseling :partying_face:

1 like

Dank je.

1 like

Jaloers, helaas geen budget op dit moment… Geniet er van in ieder geval!

1 like