Panerai Only II

Nice!!
Heb nog een mooie radiomir voor je :wink:

1 like

Old school #Panerai118

15 likes

Mooie collectie, maar qua variatie zou een Radiomir de collectie pas echt compleet maken. Er staat op HF nog een prachtige Pam512 te koop, check @Erik11

3 likes

De vertrouwde 112 ij het zonnetje.

14 likes

Ja die is gaaf he. Heb al een beetje zitten loeren.

3 likes

Zeker weten :ok_hand:t2:

1 like

SUB-perb zonnetje!:sunglasses:

9 likes

NA, een Luminor 44 mm en heb ook een Radiomir 42 mm. Voor mij nu setje compleet.

15 likes

Moet maar weer eens uit de kluis gehaald worden, ligt daar stof te happen. Zonde van zo’n mooie Panerai :wink:.

10 likes

Pam 000 en Pam 620.

15 likes

Prachtig duotje, :heart_eyes: , wel oppassen, kan nog steeds erger worden zodat je er nog 1 wilt :wink:

![IMG_5761|375x500]

11 likes

Die mag zeker niet ontbreken. Ik vind het de mooiste, ik zou voor een California 424 gaan :wink::watch:

2 likes

De eerste :grin: :watch:

1 like

Die zie je hier op foto en deze mag weggaan :wink: moet nog in het blauw zetten

10 likes

Ik ben al een jaar of 12/13 voorzien van een beauty :star_struck::watch: Maar toch bedankt :grin:

@Stem03 :point_up_2:t3: Zie hierboven

Ik ook. Maar die kom je zo weinig tegen voor een redelijke prijs.

1 like

Weet iemand het verschil tussen een PAM00380 en een PAM00754? Lijken exact dezelfde horloges te zijn of zie ik iets over het hoofd?

Paar kleine verschillen maar grotendeels hetzelfde.
754 heeft een in-house uurwerk en een case back waarvan ik me heb laten vertellen dat dit een bajonetsluiting is. De 380 heeft een redelijk standaard off the shelf uurwerk en heeft een case back die geschroefd is.

Ik zou me er niet op blindstaren. Beide zijn ongeveer hetzelfde, de ene kan je nieuw kopen met 8 jaar garantie en de andere vind je wel tweedehands. Ik heb de 380 hier op het forum overgenomen en na een anderhalf jaar binnengebracht voor onderhoud (meer voor mijn gemoedsrust dan wat anders, ik zit nogal vaak met mijn handen in het water).

2 likes

Dank voor je snelle antwoord!

1 like