Nice!!
Heb nog een mooie radiomir voor je
Mooie collectie, maar qua variatie zou een Radiomir de collectie pas echt compleet maken. Er staat op HF nog een prachtige Pam512 te koop, check @Erik11
Ja die is gaaf he. Heb al een beetje zitten loeren.
Zeker weten
Moet maar weer eens uit de kluis gehaald worden, ligt daar stof te happen. Zonde van zo’n mooie Panerai .
Prachtig duotje, , wel oppassen, kan nog steeds erger worden zodat je er nog 1 wilt
Die mag zeker niet ontbreken. Ik vind het de mooiste, ik zou voor een California 424 gaan
De eerste
Ik ben al een jaar of 12/13 voorzien van een beauty Maar toch bedankt
Ik ook. Maar die kom je zo weinig tegen voor een redelijke prijs.
Weet iemand het verschil tussen een PAM00380 en een PAM00754? Lijken exact dezelfde horloges te zijn of zie ik iets over het hoofd?
Paar kleine verschillen maar grotendeels hetzelfde.
754 heeft een in-house uurwerk en een case back waarvan ik me heb laten vertellen dat dit een bajonetsluiting is. De 380 heeft een redelijk standaard off the shelf uurwerk en heeft een case back die geschroefd is.
Ik zou me er niet op blindstaren. Beide zijn ongeveer hetzelfde, de ene kan je nieuw kopen met 8 jaar garantie en de andere vind je wel tweedehands. Ik heb de 380 hier op het forum overgenomen en na een anderhalf jaar binnengebracht voor onderhoud (meer voor mijn gemoedsrust dan wat anders, ik zit nogal vaak met mijn handen in het water).
Dank voor je snelle antwoord!