Panerai Only II

Heb je een adres waar je dit besteld hebt?

1 like

Gewoon AliExpress en zoeken bij Panerai banden. Even een foto van mijn tablet gemaakt, meer dan honderden banden…

2 likes

Dank, ga hier ook eens neuzen.

1 like

Succes.

1 like

Komt vast goed :slight_smile:

1 like

Zit toch een hoop zooi bij hoor. Denk dat je geluk moet hebben…

1 like

Dag mensen, ik overweeg mijn Panerai 050 in te wisselen (of aan te vullen) met een 44mm exemplaar. Luminor. Welke verkoopkanalen kunnen jullie mij adviseren? Mag nieuw zijn, maar ook in goede tweedehands staat.

Er staat een Luminor op Ten2Two te koop.

1 like

Dank je wel! Ik ga kijken. Andere tips blijven welkom!

1 like

your new chrono heeft nagenoeg altijd een aantal Panerai’s in zijn (online) winkel. Te vinden op MP en Chrono en forumlid. Dit geldt tevens voor wirstcandy.nl (Jeroen) Aardige gasten ook (Jaap ook btw).

Groet

3 likes

Met alle 3 prima ervaringen gehad. Would recommend. @Weegee, hoe is het met de 590?

12 likes

OUD EN NIEUW

22 likes

Ik heb eventueel wel een mooie pam 0422 voor u fullset en in uitstekende staat. Is wel iets groter t.w. 47mm maar is geen probleem bij een polsdikte van 18.5cm.

1 like

Ik kan eventueel wel een mooie PAM 00422 aanbieden. Voor zover mij bekend wordt deze uitsluitend nog op aanvraag via de webwinkel van Panerai verkocht.

1 like

Mooi setje Olaf, nu nog een 025 erbij ? Wordt het echt een mooi triootje :star_struck:

13 likes

16 likes

13 likes

Dat lijkt me wel wat :blush:

1 like

18 likes