Panerai Only II

Ik heb zelf nog nooit een Panerai gehad maar de Paneristi hier zijn waarschijnlijk bekend met de hetze vorig jaar veroorzaakt door Perezcope? Waarbij hij aan de kaak stelde waarom Panerai hun eigen IG inhoud niet zorgvuldig checkt. Hier is net een artikel verschenen met wat achtergrond info over hoe het hele balletje aan het rollen is gegaan.

2 likes

Hoog tijd voor (nog) wat wit…

7 likes

Ik herinner me nog toen die Perezcope hetze begon en ik ook dacht: niets voor mij, zo’n Panerai.

Waarna ik me bedacht: sinds wanneer interesseert het mij wat de geschiedenis is van een merk of horloge? De speedmaster die je bij de AD koopt is ook niet op de maan geweest.

En dan heb ik er toch maar een gekocht.

Wel leuk om het interview even te lezen :slight_smile:

2 likes

Daar gaat het om, je MOET kopen en dragen wat jezelf mooi vind en NIET wat een ander zegt. Denk als we zo gaan beslissen dat niets meer goed is, overal is wat mee, gewoon lekker je eigen ding doen :wink:

5 likes

Vandaag is dat deze

10 likes

En terecht!

1 like

Unboxing the NA :smile:

LE van 250 stuks!

33 likes

Gefeliciteerd met deze mooie NA!

2 likes

Wuhuuuuu lekkerrrr hoor!!! Ben erg benieuwd wat je er van vindt na verloop van tijd

1 like

Eerste destro die ik heb, dat draagt nu al erg comfortabel :smile:.
Vind de uitstraling geweldig, mooie plaat die je in real life moet zien. Als het gaat schemeren wel lastig de tijd af lezen :see_no_evil:

3 likes

Oranje Nassau? Mooie club, beter dan Heracles … COTE!!!

Holy!! Zag m zal een paar keer voorbij komen op Facebook. Wat een schitterend exemplaar! Gefeliciteerd!!

1 like

Prachtig met lange aaaa

1 like

Haha. Bij ON speelde mn zoon jarenlang. Hier ook COTE-fans :muscle:t4: YNWA

1 like

Gaaf :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Thanks!

18 likes

Je hebt er nu 5 Koen? :grimacing::heart_eyes:

Waaat??? Kappen nou, dit is grail material.

2 likes

7 :see_no_evil:

3 likes

Tijd voor een pamilie-foto :wink:

5 likes