@SalvatoreB @Watchabano
Thanks mannen
Prachtig
Dat is de 112
Iets gecompliceerder, met secondewijzer dus, is de 111.
Gekker moet je het niet maken vind ik
Pam112 vind ik mooi dan
Dankzij @Watchabano mijn eerste Panerai. Dat is wel even wennen qua formaat . En dan eigenlijk niet eens het horloge zelf, dat vind ik door de vorm en de wire lugs nog best te doen.
Maar die banden kan ik nog niet helemaal aan wennen. 24-22 is echt massief en vind ik vrij lomp ogen op mijn pols. Dat wordt ook niet geholpen door de wel heel flinke buckle. Wellicht is het gewoon nog even gewenning, maar ik heb voor nu er maar even een zomers 22-20 bandje opgezet. Dat hoort natuurlijk niet, en ziet er ook gek uit, maar het moet maar even om te wennen . Langzaam opbouwen.
Die combinatie is wel echt top hoor. Went snel denk ik! Wat voor band is dit?
Is een Cordura band die ik ooit ergens (weet even niet meer welke customer banden maker….) heb laten maken voor mijn toenmalige Moser & Cie Pioneer. Ik vind het zelf ook wel een fijne combinatie moet ik zeggen.
Wellicht dat ik als tussenstap eens een 24-20 kan laten maken die wat sneller dan normaal naar 20 teruggaat. Dan ziet het er bij de lugs iets beter uit, maar behoud ik wel het iets slankere profiel verder op de pols.
Kek kleurtje man! Hoort trouwens een 26mm op he
Oh jemig. Nog gekker
Haha. Dat wennen gaat hard. Ik had in het verleden tapered banden op m’n Panerai’s. Van 24-22 en zelfs van 26-22. Maar die vind ik nu zo ielig . Tegenwoordig is het 24-24 en 26-26
Maar gefeliciteerd met je aanwinst! Prachtig model! En van een trusted seller
Idd, ik wissel nogal tussen mijn 425 en doorgaans kleinere horloges maar na een paar minuten weet je niet beter. Ook het gewicht is heerlijk in balans.
Geniet van deze mooie tijd en nieuwe Panaristi LET OP " het went hel snel "
en bandjes, Ja !!! die lust die wel
grt van z’n broer
Proficiat en hop naar de volgende Panerai …