Panerai Only II

Lopen meer met een nep Rolex dan een nep panerai :wink:

1 like

Doch is dat geen vanzelfsprekendheid. In de jaren negentig en begin deze eeuw was Panerai minstens zo populair als Rolex en werden en derhalve onwijs veel replica’s gemaakt. Vaak zijn ze nog best aardig gelukt ook, en dat resulteerde toch onlangs in dat zij zelf replica’s postten op Instagram?

Nou, dat is alweer even geleden. Maar er schijnen veel neppers te circuleren.

klopt,maar iedereen wil ROLEX :crazy_face:

Zucht

1 like

Heeft er iemand hier ervaring met rubberen of nato-banden op een 45mm radiomir? Ik heb een rubberen band van 26mm breed en die vind ik langs opzij vrij fors uitvallen. Vooraanzicht is prima:

Heeft er iemand al eens met 24mm geprobeerd en daar toevallig een foto van genomen?

3 likes

Even weggeweest maar zgan weer!

17 likes

Geen ervaring mee, maar zoals je zegt van voor lijkt het prima, alleen van de zijkant wellicht wat breed. Ik zou zelf niet voor de 24 mm gaan want dan klopt het vooraanzicht niet meer. Een tapperende band van 26 naar 24/22 zou wellicht de oplossing kunnen zijn.

1 like

Lekker op leer houden als ik dit zo zie.

2 likes

Deze loopt effectief af van 26 naar 22mm! Dus allicht het model dat gewoon niet het beste is.

Op zich het beste, maar ik vind leer op warme dagen enorm onaangenaam. Heb al verscheidene opties geprobeerd, maar het blijft voor mij minder aangenaam. Als er geen degelijk alternatief is, zal het effectief gewoon op leer blijven :slight_smile:

2 likes

Zou geen 24 doen. Hou je teveel lug over. Rubber op een Radiomir vind ik op zichzelf ook al een twijfelgeval, maar smaken verschillen natuurlijk

3 likes

Nice Jordi. Ziet er weer strak uit

1 like

Ik vrees het ook. Heb daarnet even een papiertje op 24mm gesneden en geprobeerd of dat iets zou zijn. Het zegt natuurlijk niet alles, het is maar dun papier, maar het gaf een goed beeld. Iets te veel lug over, zoals je zegt.

Klopt maar het is wel praktisch in de zomer :slight_smile:

1 like

Is dit een originele panerai rubberen band? Ik zit daar al een tijdje naar te loeren voor op mijn radiomir. Het zijaanzicht vind ik nu eigenlijk wel tegenvallen ook.

Eerlijk gezegd: ik weet het niet maar ik betwijfel het. Kan er m’n vinger niet op leggen waarom. Hij kwam bij het horloge dat ik tweedehands gekocht heb, maar er circuleren zo veel knockoffs dat het moeilijk is om te zeggen.

M’n plan is om eens bij een AD binnen te springen om te kijken wat zij me kunnen tonen, en dan zien we van daar weer verder.

Edit: ik voeg er wel aan toe dat ik deze even over een 100% originele Panerai leren band gehouden heb, en het profiel wel lijkt te kloppen. Misschien ligt het ook een beetje aan de foto maar ik vond het om de pols toch ook storend.

1 like

Heerlijk Canvas-weer!:yum:

16 likes

15 likes

15 likes

Sandwich op een zonnige dag :star:

24 likes

Deze gaat er ooit nog komen. Prachtig

ja ik mis de 183… :sweat_smile:

4 likes