Panerai Only II

12 likes

Ik neem ze eigenlijk elk jaar mee als ik in Florence ben en zoek ze dan zelf uit :innocent:

1 like

13 likes

Vakantie, klaar, hoppa; Ricard erbij!!!
De 183:

17 likes

Mooie band ook :ok_hand:

1 like

Dank! Ik zie hier voortdurend mooie banden voorbij komen. Alleen zijn de meesten standaard te lang voor me helaas.

Dibs! Stuur me maar een berichtje als de zomer weer voorbij is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bonsai polsjes

3 likes

Uhhh

Ik laat ze meestal 115/75 maken en dan zijn ze voor mij prima. Vaak kun je de afmetingen kiezen.

Ik heb net iets korter nodig, heb nu een paar banden op maat laten maken en die passen goed.

2 likes

Qua land en omgeving in z’n natuurlijke habitat! :it:

17 likes

Veel plezier

1 like

19 likes

PAM-tijd!

20 likes

Gisteren even de AD binnen gestapt omdat het opwinden van mijn PAM 210 af en toe toch wat stroef ging… Wat blijkt: uurwerk houdt nog goed de tijd met sterke anplitude maar is gortdroog … :flushed: Kosten van service via Panerai zelf bedragen inmiddels ook €600-700 … wat te doen …
Oplossing voor ongeduldige WIS: 210 inruilen en anderhalf uur later gewoon met een nieuwe PAM 754 naar buiten lopen :sweat_smile:
De sandwich dial zal ik missen, maar daar staat een vers P6000 uurwerk met 3 dagen gangreserve en een extra strap tegenover - me happy :smiling_face_with_three_hearts:

PS. Het Unitas gebaseerde uurwerk van de 210 is natuurlijk goedkoper te servicen, maar dat had vanwege verkrijgen van service papieren bij ontbreken van originele papieren niet mijn voorkeur :man_shrugging:t3:

10 likes

Proficiat en op tijd smeren nu …

1 like

Gave nieuwe aanwinst :star_struck:

1 like

Mooi en geniet!!

(Liet pas een 111 servicen voor €250!).

3 likes

Uhh waar dan?

1 like