Panerai Only II

Heb hem nu toch al even op rubber staan en dat bevalt me wel.

14 likes

17 likes

24 likes

11 likes

Hmm, hier gisteren omstreeks dezelfde tijd ook vuurwerk. Je bent niet in Italië toevallig?

De Panerai blijf ik leuk vinden. Had ik eigenlijk niet verwacht :sweat_smile:

19 likes

Weet je waardoor? Bij mij geeft de plaat rust, en hij blijft zo lekker divers als bandenswapper.

2 likes

Ik wil er ook eentje. Heel graag zelfs. De esthetiek van de horloges, de maat en het stoere karakter past mij prima en eigenlijk weet ik dat al heel lang. Toch weerhoudt de hele zweem negativiteit mij er al jaren van om er eentje te kopen. Zonde eigenlijk. Zou het heerlijk vinden om alle kleuren banden van de regenboog op zo’n ding te gooien. Enfin, uiteindelijk zal ik toch een keer zwichten.

8 likes

Go for it man! Snap je opmerkingen wel maar alles verdwijnt wanneer je een Pam om de pols hebt. Wij zijn bovendien bijzonder vriendelijk in dit HF deel. Wat wil je nog meer?

4 likes

Nee ik ben in Tenerife

1 like

Heel herkenbaar. Ik had dat probleem ook maar zoals @Watchabano zegt: dat verdwijnt snel wanneer je eentje om de pols hebt.

Ik ben het mettertijd zelfs charmant gaan vinden. Past wel bij de hele Panerai-vibe, vind ik. Een soort van “whatever, I do what I want” gebeuren.

3 likes

Vandaag de 118 met dit mooie weer.

12 likes

:thinking:

Een en al positiviteit en vrolijkheid :star_struck:

18 likes

welk model ? deze gaat volgende week in het blauwe ( de 424 ) moet nog goede foto’s maken voor de advertentie
18bf1369be15d8133beb811b4462740a425ab0f9_1_643x500 2

!

13 likes

mooie kleur band :star_struck:

1 like

Boy that escalated quickly…

Laat ik vooropstellen dat ik sowieso -terecht of onterecht- de karakteristieke crownguard wil, en dat ik er te zijner tijd zelf een studie aan wijd om te bepalen welk model er dan het beste bij mij past. Momenteel ben ik tevreden met wat ik heb voor deze zomer en daarna gaan we wel weer eens kijken.

2 likes

1e eigenaar van wie ik hem kocht heeft die ergens laten maken, ik weet niet waar helaas.

Kleur is trouwens iets meer camel dan het op de foto lijkt.

Staat goed, die gele band.

1 like

Hier een blauwe erop

20 likes

8 likes