Panerai Only II

Nee ik ben in Tenerife

1 like

Heel herkenbaar. Ik had dat probleem ook maar zoals @Watchabano zegt: dat verdwijnt snel wanneer je eentje om de pols hebt.

Ik ben het mettertijd zelfs charmant gaan vinden. Past wel bij de hele Panerai-vibe, vind ik. Een soort van “whatever, I do what I want” gebeuren.

3 likes

Vandaag de 118 met dit mooie weer.

12 likes

:thinking:

Een en al positiviteit en vrolijkheid :star_struck:

18 likes

welk model ? deze gaat volgende week in het blauwe ( de 424 ) moet nog goede foto’s maken voor de advertentie
18bf1369be15d8133beb811b4462740a425ab0f9_1_643x500 2

!

13 likes

mooie kleur band :star_struck:

1 like

Boy that escalated quickly…

Laat ik vooropstellen dat ik sowieso -terecht of onterecht- de karakteristieke crownguard wil, en dat ik er te zijner tijd zelf een studie aan wijd om te bepalen welk model er dan het beste bij mij past. Momenteel ben ik tevreden met wat ik heb voor deze zomer en daarna gaan we wel weer eens kijken.

2 likes

1e eigenaar van wie ik hem kocht heeft die ergens laten maken, ik weet niet waar helaas.

Kleur is trouwens iets meer camel dan het op de foto lijkt.

Staat goed, die gele band.

1 like

Hier een blauwe erop

20 likes

8 likes

6 likes

Mooie travel pouch gekregen na de service!

16 likes

twijfel erg hard over deze… Belachelijk eigenlijk :man_facepalming::man_shrugging:

13 likes

360 is tof! Had hem ook ooit eens…special edition :watch::ok_hand:t2:

1 like

Haha. Don’t do it!! Heb m zelf al 2 keer verkocht maar ook weer teruggekocht

10 likes

Supermooi! Gebeurt niet vaak, maar deze vind ik echt top.

Zo leuk dat Panerai hier op het forum nog zo geliefd en gewaardeerd is ondanks alle negativiteit die er om het merk te doen is geweest. Ik heb nog geen seconde spijt van mijn 112 en 118.

1 like

Is het de 360 of 390?

Vandaag de nieuwe bruine Assolutamente band nageleverd gekregen, maakt hem wel af!

14 likes

Mooi :sunglasses:

1 like