Panerai Only II

Dank jullie!

Yes! Ik ging voor de Radiomir, maar wilde deze ook even zien. Uiteindelijk vertrokken met deze schoonheid.

2 likes

Cool! Heb oprecht ook lang getwijfeld tussen deze en de 118 Grappig want kwam ook voor de Radiomir

1 like

Gewoon mooi!

1 like

gefeliciteerd , zeer mooi

1 like

Dank!

Uiteindelijk voor de Luminor gegaan vanwege de iconische look en het uurwerk uit eigen huis. De Radiomir is ook heel mooi, maar net iets de dresser voor mijn smaak.
Ben er erg blij mee. Ook de witte plaat vind ik super tof.

4 likes

Phoe, die is lekker!

1 like

Heel gaaf, groeten van het kleine broertje

18 likes

Gefeliciteerd , mooie aanwinst

1 like

Uit nieuwsgierigheid eens bij T2T gekeken, heeft hij er zomaar twee witte Pams staan, waarvan één op verkocht. Ik ben bang dat 44mm te groot zal zijn, ook voor een Pam. En de hoogglans delen, hou ik eigenlijk ook niet zo van. Maar sinds begin van deze gekte kijk ik al naar Panerai en heb er nog nooit één in bezit gehad.

3 likes

Je kan altijd gaan passen. Ze worden ook in 40mm gemaakt. Kwa maat klopt het wel. Deze draagt ook echt als een 44, maar wel heel comfortabel door de korte L2L.
De Radiomir oogt wat kleiner trouwens.
De hoogglans valt me mee. Ben er ook geen fan van, maar in het totaalplaatje past het.

Maar die hebben dan weer een datumloep, als ik het goed heb.

Zo ziet het er ook uit. :ok_hand:t2:

Die heb ik inderdaad wel eens gepast, viel mee qua maat. Maar net als jij vind ik de Luminor de oer-pam.

1 like

40 hele millimeters beauty

@SwedishChef: die loep zit heel subtiel aan de binnenzijde van het glas.

11 likes

15 likes

plus een gangreserve en ‘hobnail’ wijzerplaat, maar eveneens in 40 mm @SwedishChef

15 likes

13 likes

Leuk filmpje van The Urban Gentry:

5 likes

Heerlijk ding, en wat een waar voor je geld! Ligt nog bij @Crownguard maar heb hem even mogen passen.

15 likes

Op de foto’s van Crownguard lijkt de kast wel echt mega gepolijst, maar wellicht dat de foto vertekend

Hij is in een gedragen staat, dat zeker. Maar voor die prijs… nog steeds prachtig. Het is dat ik al een Panerai heb en m’n vriend te kleine pilsjes hiervoor heeft. Maar echt een banger.

1 like

Wauw mooie witte wijzerplaat

1 like