Panerai Only II

De versie met stalen bezel vind ik rustiger:

Ik twijfel welke ik mooier vind. De ceramische versie geeft het een iets modernere vibe vind ik zelf.

13 likes

In zwart ook erg gaaf.

9 likes

Choco

8 likes

9 likes

16 likes

Schitterend.

1 like

Kwaliteit foto niet echt top, maar man man wat draagt zo een Pam toch lekker !!

13 likes

Nieuw!

24 likes

Jij bent lekker bezig! Nog zo’n model waar ik ontzettend nieuwsgierig naar ben. Wij hebben min of meer dezelfde polsmaat, ik net een tandje kleiner.
Op basis van deze foto (ik weet het) staat ie best goed!

1 like

Maat is top voor mij. Voor jou ook denk ik. Draagt niet heel groter. Oogt kleiner zelfs dan mijn Radiomir 42mm.

1 like

Dat had ik niet verwacht. Ik vind de datum bij Panerai niet zo mooi, maar ik zou hem hier kunnen vergeven. Maar jouw mening over de Luminor met zijn flessenopener ben ik niet vergeten.

1 like

Flessenopener? ‘Balkon’ heb ik het wel genoemd. Bij deze duiker voor mij acceptabel, hoewel ik hem zonder nog mooier had gevonden.

Maar al met al moet dit dan de duiker zijn waar ik het langer mee uithoud. Mooi voor op de zeilboot ook.

Nu eerst weer wat eruit.

1 like

Nou ja, details :smiley:

Ik wens je er veel plezier mee!

1 like

Heerlijk, een ‘echte’ Panerai :blush: Gaaf hoor. En die 1950 kasten in 42mm dragen heerlijk!

1 like

Thanks! Bij onze borreldate (ooit) neem ik hem mee.

Zeker! En dat is voor mij erg belangrijk.

2 likes

Ben benieuwd welke het toneel gaat verlaten?

Deze twee:

2 likes

Die reverso vond ik erg fraai! Had ik niet verwacht.

1 like

Ja, daar ben ik wel blij mee. Maar ook teleurgesteld als ie tegen die tijd, ooit inderdaad, toch vertrokken is. De Ingenieur ben ik ook misgelopen, ook een interessant model. De Reverso ook tegen die tijd, zie ik. :smiley:

1 like

Meteen doorpakken! Proficiat met deze fraaie submersible.

1 like