Panerai Only II

11 likes

Prachtige band! Lijkt olijf met brons?

1 like

Over banden gesproken.
Ik, en samen met mij heel veel anderen, heb ontzettend veel banden. In het begin veel Ali rommel (aarvan soms, verrassend, een echt goede) en later steeds beter. Nu vind ik het vervangen van banden erg leuk, het is echt een bezigheidje waar ik soms ook wel mijn tijd voor neem. Vooral omdat er meer tijd gaat zitten in het verwisselen van de buckle, maar ook om te kijken of eea goed staat.

Nu kom ik bij mijn vraag: De buckle. Ik heb 2 originele buckles, maar zou eigenlijk meer willen hebben zodat ik die niet telkens hoef te vervangen (ja, ik weet het: 1e wereld problemen). Het is echter ondoenlijk, lees: te duur, om voor alle bandjes een originele buckle te kopen.
Hoe denken jullie hier over?

1 like

Dank je :blush:
Meer Britisch green met bronskleurig stiksel

1 like

Ik vind de wijzerplaat mooi, maar dat hoort niet bij Panerai :slightly_frowning_face:.

1 like

Op elke band een originele gesp wordt inderdaad erg duur. Ik heb nu 1 originele, die ik telkens overzet, maar heb onlangs een paar gewone buckles besteld die ik op de andere banden ga monteren, onder ‘t mom: “Je ziet het toch niet”

4 likes

De aftermarket banden die ik koop, koop ik altijd met buckle. Aftermarket band draag ik met aftermarket buckle. Originele band draag ik alleen met originele buckle.

1 like

Heb op 95 % van mijn banden allemaal een buckle, op de originele en paar super banden een originele buckle, en op al de andere ong 15 stuks allemaal aftermarket uit duitsland en helemaal goed. Heb weer wat banden en ga straks weer wat 22 mm bestellen. Als je 24 mm zoek heb ik er nog wat nieuw.
Het heerlijke is dat ik zo mijn band kan wisselen en klaar, ook geen beschadigingen van schroef en gesp :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik heb exact dezelfde aanpak. Is geen doen joh elke keer die buckle overzetten als je geregeld wisselt. Dat wisselen is immers juist t mooiste bij Panerai.

2 likes

Fotootje maar weer even. Heerlijk in het zonnetje :yum:

10 likes

NA on his way!! Volgende week meer :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Welke wordt het? Ben nieuwsgierig :yum:

Weekend!

12 likes

Ik zie, ik zie,

image

Een mega bandenparade.

2 likes

Even erop uit met de kleine

10 likes

Teaser: :joy:
afbeelding

4 likes

587?

Warm. Wel een 47mm Radiomir. Hint: met plexi
afbeelding

3 likes

Een 992…?!?..oei die staat sowieso hoog op mijn persoonlijke lijst

1 like

Warmer :grinning_face_with_smiling_eyes:
afbeelding

4 likes