Mooi!
Hehe, ik dacht al wat is onze Ed stil
Dit is het leven he, bakkie erbij, bandjes wisselen. En moeders koffie halen
Heerlijk horloge! Nu nog een gave dresser (santos, sprindrive?) en dan is het wel zo’n beetje klaar😇 Komend jaar ff op wat anders focussen.
Vandaag was de dag dat ik een horloge op kon halen waar ik al zeer lang in geinteresseerd ben. Ik denk eigenlijk 1 van mijn gralen. Ik ben Panerai fan geworden in 2004/2005 toen ik mijn eerste PAM112 met sandwich dial kocht. Dit horloge is altijd door mijn hoofd blijven spoken, toen de middelen niet voor, nu wel.
Eind vorig jaar de trekker over gehaald en hem van een Duitse Panerai fan kunnen kopen. Helemaal compleet in zeer nette staat.
Vanochtend naar Venlo gereden om hem net over de grens over te kunnen steken. Aardige gast, volledig idolaat van Panerai en zijn banden.
2021 is mooi begonnen qua horloges. Vorige week een 662 op kunnen halen en zojuist “Fiddy”. Wat een heerlijk horloge, de looks, het glas, de uitstraling, geweldig! Een smile van oor tot oor .
Fotos:
(upload://3qzp8kyoLQYy9B6KOU4SzURmXIz.jpeg)
Nog even wat banden bekeken van hem in de kofferbak .
Ook nog een PAM1080 omgehad.
Aardige set zo.
Wat een collectie Koen…en wat een nieuwe aanwinst! De Panerai der Panerai, die Fiddy. Geweldig mooi!!
Overigens heb ik een kist voor een Fiddy overgenomen van @rvdbn (Richard), maar hij bouwt er binnenkort of als hij tijd heeft 1 voor m’n 390, dus de Fiddy-kist wordt overbodig. Mocht je belang hebben, dan hoor ik het wel!
Als dat een foto van Gerry is dan kan het kloppen
Ken hem onder Ahoi. Cool spul heeft hij. Door hem op het spoor van Mads Auby gekomen
Dat zijn ook mooie banden
Super gaaf! Een van de allermooiste die er is!
Genieten
Thanks, laat ik je weten
Gaaf die rode band. Wie is de maker?
kijk… dat is een verzameling