Panerai Only II

Ikke dus

1 like

Je bent niet de enige, maar wel de enige die het toegeeft.

1 like

Hij is gaaf!

1 like

Kreeg net deze mailing voor Moederdag

Dus ik denk leuk, kijk even wat ze voor mijn moeder van 74 hebben bedacht …

Ai, ik geloof niet dat mijn mams in de doelgroep valt … :joy:

Ik vraag mij wel af of deze moeders hun kinders al op pad zullen sturen voor een mooie Moederdag Pam, een setje voor de hele Pamilie.

3 likes

Kopen?

Kopen?

2 likes

Ben je hem nog niet kwijt ? Dacht dat die wel snel verkocht zou worden gezien dit model volgens mij wel populair is :blush:

Ik wil graag eerst een 560 toevoegen naast mijn 425, maar nu ik hem zo zie, word ik wel week in de beentjes en begint het te jeuken. Mede ook omdat het een andere kast heeft, alleen hoe valt die 42mm t.o.v. de 47mm van de 425? Waarom altijd die lastige vragen op de zaterdagavond?

1 like

Haha lastige vragen! Sowieso is de 425 een heerlijk horloge. Maar die 560 kan altijd nog, een 512 is lastiger :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel veel interesse steeds, maar geen doorpakkers :wink: Helpt natuurlijk ook niet dat ik te lui ben om hem écht te koop te zetten :joy:

2 likes

Dat ben ik zeker met jou eens, voor die 560 kun je de conciërge benaderen, aftikken en bij de brievenbus gaan zitten wachten. Ik ga er vannacht eens rustig over nadenken. Je hebt toevallig niet een 47 wired liggen naast de 512 voor mijn referentie, want 42 klinkt zo petit voor een PAM?

1 like

Die gaat wel verkocht worden; nee ik ben nog niet in de pamily.

1 like

Helaas niet… Geen goed vergelijkingsmateriaal verder hier. Is mijn grootste horloge :innocent:

Edit: kwam toevallig wel net deze tegen op het internet. Slechte kwaliteit en met stempel dwars door de foto, maar ach… Op de foto lijkt het wel mee te vallen. Maar vergis je niet, 42mm draagt natuurlijk een heel stuk kleiner dan 47mm. Voor een 42mm vind ik hem wel redelijk groot dragen, overigens. Toch een grote wijzerplaat.

4 likes

Goedemorgen Paneristi!

19 likes

Ik hoefde niet te vergroten, maar wel gelijk lezen natuurlijk…:blush:

1 like

Prachtig!

Vandaag de SLC mee op pad

17 likes

Nog eens de PAM vandaag!

Iemand hier ervaring met de Radiomir 45mm op een rubberen band? Ik heb zo’n aftermarket ding maar ben aan het twijfelen over the real deal.

15 likes

PAM001312 van een klant op een Wannahave Straps, wat mij betreft een fabelachtige combi :heart_eyes:

21 likes

Ik vind het lekker dragen, zeker als het wat warmer is. Daarbij is het ook makkelijker schoon te maken en blijft het leer mooier doordat ik deze “niet al te hevig zwentend” draag. Anderzijds een leren band draagt altijd goed en een keer vervangen is ook niet het probleem. Kortom het is meer wat jij zelf prettig vindt. Ik ga ook niet echt zwemmen of zo met mijn horloges daar heb ik een G-Shock voor.

1 like

Het was vooral naar “look & feel” bedoeld. Ik had het wat onduidelijk verwoord. Veel goede ervaringen met rubberen banden op allerlei horloges, maar op deze enkel een vermoedelijke fake dus dat is misschien niet de beste vergelijkingsbasis.

Ik denk dat ik maar eens bij de AD binnen spring om te kijken wat er zoal mogelijk is. Bij mij is het zo dat een horloge gewoon beleeft wat ik beleef. Dus ook deze, en vandaar dat ik dacht dat rubber misschien geen slechte keuze zou zijn :slight_smile:

1 like

Inderdaad een horloge mag gewoon gebruikt worden, en dan vervang ik liever na verloop van tijd de lederen band. Op de PAM toch het mooist, voor mijn gevoel.

1 like