Panerai Only II

Vind het wel wat hebben!

je moet er van houden, heb een paar gespen die bewerkt zijn, met een mooie band staat het wel gaaf :sunglasses: horloge hoeft niet, zijn er nog een paar andere op het net die bewerkt zijn

7 likes

Wat een gave klok !! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Deze gezien dit weekend. Geen Panerai gek, maar deze was toch bijzonder.

9 likes

Thanks

Oewww die is gaaf

1 like

Mooie Panerai maar geen Zenith :wink:

1 like

Eh, ze lagen daar ook en je kan maar niet genoeg uitproberen :man_shrugging:t3::grin:
Stop teasing me! :skull:

1 like

:joy::joy::joy::joy: allemaal gein maar ik hoor het wel :sweat_smile:

1 like

Ben verrast nog geen pb te hebben ontvangen :rofl:

1 like

Ik ook van jouw :see_no_evil:

1 like

Wat?

1 like

Klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week!

5 likes

17 likes

Hoe staat ‘ie me @rvdb? :sunglasses:

20 likes

Vraagje aan de Paneristi van HF; is er naast de 512 nog een model dat er ok uit ziet op een smallere pols? Ik wil het merk eens proberen maar vrees dat die maten voor mij niet werken.

Ik begrijp dat passen de beste optie is maar dat is een flink stukje rijden en hoor eerst graag wat ervaringen :slight_smile:

Even een wristshotje voor het idee:

3 likes

Mooi , heeel erg mooi!

1 like

Klopt helemaal, toen ik eenmaal gepast had wist ik dat de Luminor 47 mm of een Radiomir 44 mm geen enkel probleem is. Alles ligt natuurlijk aan jouw pols. De maat in omtrek, de vormgeving, alles speelt mee. Dus probeer te passen bij een Panaristi in de buurt of anders toch een stukje rijden en gaan. Ik had mazzel voor mijn werk in Londen te zijn en daar na het werk even rustig alle modellen te kunnen passen en voelen. Een hele belevenis die ik zeker kan aanraden. Ik kan dan ook niet wachten tot ik weer mag en kan gaan.

2 likes

Kan niet vergelijken, want jouw horloge heb ik nog nooit geprobeerd. Maar dit is een Radiomir 45mm op een 16,5-17cm pols.

Dit is geen klein horloge, maar door de speciale lugs is dit zeer draagbaar.

13 likes

Hier een Pam392 op een 17cm pols omtrek. Betreft 42mm, L2L van 51mm. 1950 Case. Hangt ook af van hoe plat je pols is. Passen is zeker weten en absoluut aanbevelenswaardig voordat je tot aankoop overgaat. Fotootje voor de sfeer.

13 likes