Panerai Only II

Daar is die dan. Wat een joekel, even wennen. Maar zo cool!!!

Ik snap de Paneristi

25 likes

Hier ook weer eens acte de présence geven met de 111.

16 likes

Van harte! Hopelijk snel bewonderen.

2 likes

Hier word je toch vrolijk van :sunny:

Vanavond na zes maanden eindelijk weer binnen zwemtraining. Doe ik hem alleen even af.

17 likes

24 likes

Dat is best gaaf zo!

1 like

Gefeliciteerd, ziet er prachtig uit

Mooi horloge, veel plezier ermee !

Heel mooi! Het is zeker wennen, maar ook wel een heel comfortabel horloge als je bedenkt hoe groot het is. En zelfs als je ogen het half begeven, kan je deze blijven aflezen!

1 like

Black Seal of approval

15 likes

Prachtig , staat je zeker goed en blij dat je de panaristi begrijpt en geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

Plaatje voor de sfeer! Altijd goed om een Radiomir om de pols te hebben.

12 likes

Dankjewel iedereen! Ik had dit veel eerder moeten doen. Nu na Covid eens naar een leuk event om wat over PAMs te lullen

Nog een plaatje dan.

@Blob. Mooie band zit er bij jou op, ga ook eens naar wat banden kijken. Hij draagt inderdaad heel erg comfortabel voor de maat.

16 likes

13 likes

Perfecte maat. En jij twijfelde over 44mm…? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Echt he. Die wire lugs helpen wel. Alhoewel de 44mm monopulsante in het zwart ook wel kon. Doordat hij helemaal zwart is valt het kleiner.

Als dit gied bevalt sluit ik niet uit dat er nog een keer een luminor case met sandwich dial bij komt :slight_smile:

5 likes

Van harte! Mooie aanwinst!

1 like

Ik reserveer hem vast voor je :sweat_smile:

2 likes

Fraaie aanwinst! Staat top!

1 like

Ben er ook fan van. Die straps zijn toch wel prachtig. Goed dun en toch stevig genoeg. Is er eentje van Panerai zelf, calf gold of zoiets.

1 like