Nope
Richard, je vraagt wij geven, vind het niets maar dat is persoonlijk, gewoon doen wat jij wil, het blauw klopt ook niet
Vind ‘m zelf wel wat druk zo. Panerai anders dan op leer of rubber is wel erg wennen…
Hahaha, ik vind het zelf ook niet zo fraai. Waarschijnlijk gaat ie snel weer op leer!
Vind zelf leer veel mooier op de Pam staan. Heb overigens nog twee prachtige OEM lederen banden liggen die bij mijn verkoop van mijn Pam 392 niet in de deal meegenomen waren. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een PB. Ze komen hw binnenkort in het blauwe gedeelte.
Van harte! Hopelijk snel bewonderen.
Hier word je toch vrolijk van
Vanavond na zes maanden eindelijk weer binnen zwemtraining. Doe ik hem alleen even af.
Dat is best gaaf zo!
Gefeliciteerd, ziet er prachtig uit
Mooi horloge, veel plezier ermee !
Heel mooi! Het is zeker wennen, maar ook wel een heel comfortabel horloge als je bedenkt hoe groot het is. En zelfs als je ogen het half begeven, kan je deze blijven aflezen!
Prachtig , staat je zeker goed en blij dat je de panaristi begrijpt en geniet van deze mooie tijd
Dankjewel iedereen! Ik had dit veel eerder moeten doen. Nu na Covid eens naar een leuk event om wat over PAMs te lullen
Nog een plaatje dan.
@Blob. Mooie band zit er bij jou op, ga ook eens naar wat banden kijken. Hij draagt inderdaad heel erg comfortabel voor de maat.
Perfecte maat. En jij twijfelde over 44mm…?