Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Alsnog bedankt! Ik denk eerlijk gezegd dat ik het je al eerder gevraagd heb… mooi leer en kleur.

Lekker zomer weer dus de Panerai komt weer wat meer uit de kluis. Vind het echt een prima zomer horloge.

Dit was bij het W hotel. Prima dakterras en zwembad(je) in hartje Amsterdam. Mooi uitzicht op Koninklijk Paleis. En verbazingwekkend vaak niet druk.

De PAM111 is prima, maar wil toch graag eens overstappen naar een 372.

12 likes

15 likes

14 likes

13 likes

Doe eens gek, op wit rubber:

23 likes

Doe eens gekker met een band van @EnricoTutti en een bombastische gesp :wink::


PAM111.

12 likes

Lekker bandje!

Zijn er ook Panerai banden te vinden die mooi getapered zijn? Ik zie ze zelden.

2 likes

De OEM banden zijn bijna allemaal tapered. Voor de Radiomir zelfs van 27/26 naar 22mm. Voor de Luminors van 24 naar 22mm. Het zijn met name de custom banden die geen taper hebben.

1 like

Die op mijn Quaranta is zelfs 24-18mm… :scream:

2 likes

Dat horloge is echt heerlijk!!!
Perfect ook voor de meer bescheiden pols.
Stuur anders nog even een foto op deze mooie vroege ochtend :drooling_face:

1 like


Fijn weekend‼️
(992)

12 likes


001

11 likes

Weet iemand, toevallig, het referentienummer van onderstaand omcirkelde band?

Jeroen van @WristCandy heeft deze mooie set te koop staan… maar aangezien ik het horloge al heb, was en ben ik op zoek naar de band.

Let wel; ik zoek alleen het ref. nr. zodat ik een nieuwe kan bestellen!

4 likes

Oe, lastige. Op de Panerai-site staat ie volgens mij niet meer. Mss de conciërge contacten? Of weten @lugten of @Arjan1307 dit misschien?

Ik kwam wel deze aftermarket tegen. Wellicht leuk alternatief als je die andere niet kunt vinden:

2 likes

Klopt… op de site hebben ze hem niet staan. Ik heb ze allemaal gezien. Een kleine 400 als ik me niet vergis :sweat_smile:

De “conciërge” vragen is inderdaad een goede tip! Thenks :sunglasses:

Aftermarket doe ik niet :grimacing: Alleen OEM is een optie :v:t3:

3 likes

Door deze post getriggered vwb het horloge. Dacht obv de foto dat het een donkerblauw horloge is maar irl zwart begrijp ik uit advertentie. Even schakelen.
Heb je foto’s van jouw horloge?

1 like

15 likes

Ik heb de uitvoering met zwarte bezel… de stalen bezel leent zich wat makkelijker om te combineren bij meerdere kleuren banden.

2 likes

Als je via Google zoekt op “panerai blue velcro strap” dan vind wel e.e.a. :wink:

2 likes