Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik in Geneva op uitnodiging van een aantal merken. Uiteraard ook even een bezoekje gebracht aan de Panerai boetiek aan de Rue de Rhône. Het is een leuke boetiek bestaande uit twee etage’s. Op de b.g. hebben ze een leuke display staan met alle kleuren straps… zo gaaf
Op de etage hebben ze een leuke bar i.c.m., net als beneden, geëtaleerde horloges. Met dien verstande dat ze op de etage wat leuke historische modellen in onder andere platina hebben staan.
Echt heel gaaf Daarnaast nog een Goldtech submersible die op “uitkomen” staat.
Als je daar in de boetiek een horloge koopt mag je er naar wens een band op nemen als het origineel geleverde je niet bevalt.
Foto’s heb ik niet echt gemaakt omdat dat altijd van die kansloos slechte winkel foto’s zijn die achteraf afbreuk doen aan de schoonheid die ik gezien heb tijdens zo’n bezoek
Al met al in ieder geval leuk om Geneva te bezoeken… horloges, horloges en nog eens horloges!
Ik snap je In mijn geval alleen zaadjes planten en “ plantjes “ kijken… kopen doe ik uitsluitend hier Ze proberen je wel te verleiden met een bezoek aan de fabriek en 8% btw die je middels tax refund terugkrijgt Lijkt me dat die verdampt als je weer eerlijk aangifte doet Maar goed; daar ben ik niet mee bezig en al helemaal niet gevoelig voor.