Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik in Geneva op uitnodiging van een aantal merken. Uiteraard ook even een bezoekje gebracht aan de Panerai boetiek aan de Rue de Rhône. Het is een leuke boetiek bestaande uit twee etage’s. Op de b.g. hebben ze een leuke display staan met alle kleuren straps… zo gaaf :sunglasses:

Op de etage hebben ze een leuke bar i.c.m., net als beneden, geëtaleerde horloges. Met dien verstande dat ze op de etage wat leuke historische modellen in onder andere platina hebben staan.

Daarnaast deze beauty nog even bepoteld;

Echt heel gaaf :sunglasses: Daarnaast nog een Goldtech submersible die op “uitkomen” staat.

Als je daar in de boetiek een horloge koopt mag je er naar wens een band op nemen als het origineel geleverde je niet bevalt.

Foto’s heb ik niet echt gemaakt omdat dat altijd van die kansloos slechte winkel foto’s zijn die achteraf afbreuk doen aan de schoonheid die ik gezien heb tijdens zo’n bezoek :blush:

Al met al in ieder geval leuk om Geneva te bezoeken… horloges, horloges en nog eens horloges!

Na deze foto’s ben ik ermee gestopt :joy:

18 likes

12 likes

Nice!! Lijkt me heel gaaf om eens te kijken. Gevaarlijk ook :wink:

1 like

Mooie ervaring! Heb je een foto van al die banden? De band op die Radiomir is ook mooi zeg…

1 like

Als je in de gelegenheid bent zeker doen!

Ik snap je :joy: In mijn geval alleen zaadjes planten en “ plantjes “ kijken… kopen doe ik uitsluitend hier :yum: Ze proberen je wel te verleiden met een bezoek aan de fabriek en 8% btw die je middels tax refund terugkrijgt :joy: Lijkt me dat die verdampt als je weer eerlijk aangifte doet :nerd_face: Maar goed; daar ben ik niet mee bezig en al helemaal niet gevoelig voor.

Meer dan :sunglasses:

Nope!

1 like

22 likes

Deze 1109 (44mm) wil ik :grimacing:

Alhoewel deze 47mm niet echt groter oogt…

14 likes

Uiteindelijk wil iedereen een Pam😌

5 likes

Absoluut

12 likes

Het was, is en blijft een merk met een eigen smoel! Samen met Blancpain is het een merk wat me de leukste spontane gesprekken opgeleverd heeft :sunglasses:

3 likes

En een muziekboxje :rofl: aka cash, mijn vrouw heeft deze nog steeds op haar werk staan

1 like

De 1109 is knap, ik steun je in je keuze :slight_smile: :slight_smile:

3 likes

Eens!

3 likes

De radiomir voor vandaag :wink:

18 likes

Mooie band zeg!

1 like

:smiling_face_with_three_hearts: prachtig. Hoe bevalt ie?

1 like

De zoektocht is ten einde. Aanschouw de PAM111 :crazy_face:.

Eeeeeecht vet!!

Komende van de titanium 177 is dit wel echt even wennen. Veel meer bling. Maar dat gaat goed komen.

29 likes

Geweldig. En de versie met de sandwich dial. Heel erg mooi. Van harte! Waar heb je m uiteindelijk gevonden?

1 like

Thanks! :tada::confetti_ball:

Dat was een harde eis!

Chrono24. Maar daarna met de professionele aanbieder onderhandeld en via hun website besteld.

1 like

Nice :sunglasses::star_struck:

1 like