Goed bezig!
. Wat een kanon. Vele malen meer horloge dan een 36mm explorer
Ja zoveel meer horloge dan een Explorer 36…
Ik heb zelf een submersible 42mm pam 01209 maar die ligt zeker al een jaar in de kluis nu ik deze van jou zie ga ik die maar is heel gauw weer omslingeren ![]()
Foto uit het archief
Heel mooi
Heel vet! Gefeliciteerd ermee. Uiteindelijk wil je tich een Pam, blijkt maar ![]()
En dat letterlijk ![]()
Mijn positieve bijdrage aan donderdag 16 oktober ![]()
Wel grappig de twijfel tss beiden, echt tof dat je beide zooo verschillende horloges kan appreciëren. Groot gelijk ook want het zijn beide toppers! Proficiat met deze…ben altijd onder de indruk van je foto’s! Mooi! ![]()
Dank en nogmaals dank voor het mooie compliment ![]()
Hahaha…
Ja ik kan me nog wel herinneren dat ik die van jou bij onze ontmoeting nog echt niet snapte. Inmiddels is het kwartje gevallen ![]()
.
Ha prachtding, herkenbaar, zou mij ook zomaar kunnen overkomen, gericht ergens voor op pad gaan en uiteindelijk met heel iets anders terugkomen, boeie als je er maar plezier van heb, geniet ervan.
Ooit eens een 682 of 683 proberen. Heb veel Pams gehad maar nog nooit een sub. Staat hoog op mn lijstje!
Gaafffff. Gefeliciteerd man ![]()
Totaal wat anders dan een Explorer inderdaad
. Kom maar weer door met die prachtige foto’s van je, ik zit klaar! ![]()
Deze, pam 00424 zweeft al 3jaar door mijn gedachte, gepast (zie foto) maar tot een uiteindelijke koop is het tot op heden niet gekomen omdat er steeds iets tussen kwam (engeltje op de schouder???)
Dank je voor de tip.
Ik ben op zoek naar een pam00048 of in ieder geval een 40mm Luminor Marina. Kom ik deze tegen.
Ligt het nou aan mij of klopt er weinig van dit polijstwerkje? Hoort er niet aan de zijkant wat horizontale brushing te zitten?
Lekker laten liggen deze. Kast moet gebrushed zijn.
Mooi toch, hoe smaken kunnen veranderen.