Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Ik speel wel eens met de gedachte om een 44mm Luminor te kopen. Maar welke kast is nou het fijnste? Ik ben benieuwd naar de meningen hier (Ik heb me online laten informeren over de namen van deze kasten).

luminor-1950-case-or-bettarini-v0-okmhzktikbad1

• 1950 (boven)
  • Bettarina (onder)
0 stemmers
1 like

Wat mij betreft zonder twijfel de Bettarini. Heb ze allebei gehad (en de Bettarini nog steeds) maar vond de 1950 kast te onrustig op de pols. Die bewoog bij mij alle kanten op. Vind m topzwaar

2 likes

Dit :point_up:t2:geldt voor 44mm en groter en vaak 15mm of dikker. Bettarini draagt mijn inziens dan echt comfortabeler.

Ik heb een 40mm 1950 kast welke dun is en dan is het comfort wel top.

2 likes

Volledig eens, veel stabieler en dus comfortabeler ook op mijn pols.

1 like

Ja dit ligt denk ik ook behoorlijk aan de grote van de kast. Voor 44mm absoluut de Bettarini. Voor 40 en 42 de 1950 kast. Uiteindelijk vind ik de 1950 kast stoerder en unieker.

1 like

Volgens mij bestaat er voor de Bettarini geen 42 uitvoering. Ik vind de Bettarini kast juist stoerder (oldskool) en de 1950 meer stijlvol/moderner

1 like

16 likes

Keuzestress? Dit kan ook. Volgens @WristCandy

17 likes

Nu de andere challenge nog :joy:

2 likes

Sinds kort heb ik de 1950 47mm kast en deze ligt perfect op mijn pols ( overigens gold dat ook voor de bettini 47mm kast). Zal vooral aan de omtrek en vorm van de pols liggen.

1 like

Kom ff foto maken dan :joy:

2 likes

18 likes

Gaaf zeg!!

3 likes

17 likes

Dat ziet er tweemaal goed uit heren @Stem03 en @SalvatoreB :sunglasses:

1 like

:heart_eyes:

Mooi :ok_hand: :slight_smile:

1 like

Een echte fan :wink: :+1:

Vandaag de witte Panerai strap opgehaald… nu nog even wachten op de blauwe en een titanium gesp. Kek dan…

18 likes

50 shades of green.

16 likes