Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

13 likes

Mogguhh

13 likes

Is dit de 3312?

1 like

Bijna, 312.

1 like

15 likes

Lekkere maat he :ok_hand:

15 likes

Ja voor mij precies goed :slightly_smiling_face:

Zeker!! Super gaaf.

Tja, het is inderdaad niet de 1950 in 44mm. Al lijkt me deze 1759 ook heel gaaf.

Nee als ze dat zouden doen dan lig ik meteen voor de deur bij de AD :stuck_out_tongue_winking_eye:. Dat zou wat mij betreft de ultieme Panerai zijn.

Tot die tijd doe ik het wel met de op dit moment meest ultieme Panerai :wink:.

PAM00111

11 likes

Eens. De 233 komt nog wel in de buurt. Ik vind bv de 312 ook echt heel mooi. Maar voor mij is het echt de 1950 kast icm de doomed plexi. 44mm was beter geweest, maar we doen het maar met 47mm. Het is niet anders.

11 likes

Dit is zo gaaf he! De mooiste wat mij betreft. Ik kom er helaas niet mee weg.

1 like

Scherpe foto, nice! 47 staat je goed. :slight_smile:

1 like

PAM111 op een D-strap.

16 likes

De PAM00614 op zijn originele zwarte rubberband…

Op een originele witte Panerai band…

En op de vandaag opgehaalde originele blauwe Panerai band…

Nu even wachten op de nieuwe PAM01759 :blush: #lookingforward

16 likes

10 likes

voor mij de witte band ! nu al zomer :sunglasses:

2 likes

Heb je hem gezien?

Kon het helaas niet redden met m’n werk. Volgende week nieuwe poging maar vrees dat de besteller m dan al heeft opgehaald. Wanneer krijg jij hem?

1 like

Eind dit jaar dan wel uiterlijk begin januari ga ik even vanuit. Alles wat het eerder is :partying_face: Maar ik sluit niet uit dat ze eind volgende week bellen :crossed_fingers:t3: Zodra ik hem heb verschijnt hij hier :sunglasses:

3 likes

00424

14 likes

Is dat standaard dat als je een horloge besteld hebt maar nog niet opgehaald, dat een ieder ‘m dan nog kan bepotelen? Raar idee vind ik dat. Leuk natuurlijk voor jou om ‘m in het echt te kunnen zien maar als aspirant koper zou ik het echt niet cool vinden. Zelf een beetje vies, dat mijn nieuwe horloge door Jan en alleman even nog gepast wordt.