Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Ik was net geopereerd aan mijn knie idd. Jammer had er graag bij geweest!

1 like

Zo dat waren nog eens tijden. Wat een verzameling lag daar zeg. Benieuwd wie welke nu nog heeft :laughing::laughing:

2 likes

Dit zijn m’n huidige, de 183 en de 3312.
De 3312 trouwens vanmiddag ophalen van de boutique na afstelling in Italië. Al met al 4 weken kwijt geweest. Valt me reuze mee!
De 183 staat op de nominatie vervangen te worden want hij lijkt qua uitvoering teveel op de 3312. De jacht is geopend :grin:

14 likes

??, die snap ik niet. De kasten zijn toch totaal anders, de ene heeft een datum de andere niet, zo kan ik nog wel even doorgaan-

2 likes

Allebei een kleine secondenwijzer, sandwich en de kleurstelling is ook dezelfde. Zit te denken aan een 992 of een 1334

2 likes

De 992 is ook veel van wat je nu al hebt. Zou ik eerder voor de 1334 gaan hoewel IK de 183 zou houden.

4 likes

Is zeker nog een optie. Heb de 3312 nog niet zo lang dus mss gewoon eens naast elkaar dragen. Zoals iemand me pas geleden zei: lastig om weer zo’n strakke 183 van de eerste serie terug te vinden

2 likes

11 likes

Mijn favoriete duo…

19 likes

Heel mooi vastgelegd dit :sunglasses:

1 like

Prachtige foto. Heerlijk duo.

1 like

Dit waren de mijne.
Geen 1 meer van over!

20 likes

Ja pff. Wat een collezione Panerai had je :heart_eyes::see_no_evil:

2 likes

Waarom heb je ze weg gedaan koen?

2 likes

Tsja andere keuzes gemaakt.
Had toen een beetje een Panerai fase :grin:.
Sommige zou ik nog wel eens terug willen hebben.
Wie weet….

2 likes

250

12 likes

Heb nog wel een mooi 3-tal voor je :blush:

3 likes

De 1759 op een nieuwe olijfgroene OEM band gezet… meteen een extra gespje bij gekocht #dasgewoonwelhendig

22 likes

PAM177

16 likes

Staat hem prachtig!!! :green_heart:

1 like