Hier… altijd leuk artikelen over een eigen horloge
Vind ik ![]()
Thx attent ! Ga m gelijk lezen ![]()
Bedankt!
![]()
Toen ik hem van @anon2179421EV kocht, kreeg ik ongevraagd advies wat het mooiste bandje is voor 372. Ik vond het maar een beetje een poepkleur en dacht er het mijne van.
Maar wat blijkt: dat is dus gewoon het mooiste bandje voor de 372.
Wat ik hiervan heb geleerd: helemaal niets.
Kaki canvas is een goede 2e
Heerlijk die “eigen winkel” ![]()
Ja, voel me net een
Binnenkort m’n werkkamer aanpakken en de boel eens mooi uitstallen. Zal eens op zoek gaan naar een paar mooie grote Panerai posters om t af te maken
Daarom vindt ik Panerai uitermate geschikt om tweedehands te kopen. Dan blijft het leuk.
Maar wow lekker hoor de 5218 op dat groene rubber.
Goedenavond ik zoek deze band, licht gevuld 24/18 115/75 zoek me rot maar helaas. Iemand een tip? thx
Ja die vond ikzelf ook het mooiste. De 372 is echt geweldig, maar jij weet dat ik een flinke kerel ben en zelfs ik vond het horloge soort van ondraagbaar. Omdat ik hem zo gaaf vind bleef ik het proberen maar iedere keer dat ik hem omhad dacht ik ‘Wanne ding joh’. Hoort eigenlijk op een sokkel in een vitrinekast.
Ja, dat herken ik wel. Toch heb ik nog geen moment gedacht aan wegdoen. Desnoods zet ik hem op een sokkel in een vitrinekast.
Je bent een baas en ik ben blij dat ik hem aan jou heb verkocht ![]()
Ik heb zijn broertje wel eens gedragen van een vriend… ik hou wel van dat tanned leather.
Maar desondanks droeg die niet lekker.
Nou dat lijkt zeker! top thx
Ik heb een platte pols. Dus de pam is voor mij comfortabeler dan een SD43. Zelfs een 6 digit sub.
Verder is hij object gezien natuurlijk wel gewoon een tikkie te groot natuurlijk.
Mijn conclusie: hij is voor iedereen te groot. Zelfs voor Niels. Dus ik vat het niet persoonlijk op en draag hem gewoon alsof ik hem kan hebben.
Bij Panerai mag het een onsje meer zijn hé ![]()