Redelijk zeker tenzij ik een vorm van Alzheimer zou hebben
Bij Schaap en Citroen, as we speak, online aan te schaffen
Zo ook de destro met blauwe plaat ![]()
Nog radiostilte over de 5218?
En dan de dial 180 graden draaien ![]()
Laat ik zo zeggen; Ik heb hem nog niet ![]()
Dan ben je weer terug bij af ![]()
Alleen de dial he? Na 180 graden draaien van de dial wordt t een gewone linksdragende ipv een destro ![]()
Zo bedoelde ik hem ![]()
De gouden met 31 dagen gangreserve zou ik ook wel “lusten”. Net als de Experience Submersible ![]()
Gisteren schoenen gekocht van het merk Officine Creative… past mooi bij mijn andere Officine… Panerai wel te verstaan ![]()
Dit is toch wel DE Panerai release van 2026 als je het mij vraagt… mijn god wat een gaaf ding! De PAM01631. Voor mij wel op een zwarte rubberen band ![]()
Je hebt 100% gelijk…!!
Die had ik nog niet gezien! Wat een prachtig model ![]()
Maar wat een prijs ![]()
Ik vind hem vreselijk eerlijk gezegd… kitsch…
en ik sluit mij eerlijk gezegd hierbij aan ![]()
Panerai moet voor mij simpel en basic zijn. Al die toeters en bellen passen gewoon niet bij dat merk.
Maar dat is uiteraard persoonlijke smaak
Tussen kunst en kitsch…
![]()
over smaak valt niet te twisten
Daar kan ik het wel mee eens zijn/ snap ik wel. Van de andere kant laten ze hier, net als elk ander merk, zien wat ze in hui s hebben qua kunnen. Daarbij sluiten de looks ook wel aan bij het DNA van het merk. Als ze met Breguet achtige toestanden komen zouden ze de plank wel mis slaan. Nee wat mij betreft erg geslaagd. Vind ik.
Vanuit Genève. Ik was er vroeg, werd rondgeleid door een van de jongens die thuis is is in materiaal productie, erg gaaf!
Prachtig!