Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Wat lekkere plaatjes :sunglasses:

22 likes

20 likes

111 In de zon!

7 likes

The Italian way, Panerai vs Pipistrello!

15 likes

7 likes

Voor de liefhebbers nog wat verse plaatjes van mijn PAM02683 :diving_mask:

28 likes

Prachtige aanwinst en topfoto’s :star_struck::star_struck:

Hoe is de bezel action waar daar hoor ik wel eens wat over :grimacing::sweat_smile:

1 like

Dank Luuk :smiley:

Bezel action is prima. Lekkere ratel… hij is iets minder grippie dan die van een Sub. Maar beter als van mijn 38mm Blancpain. En hij heeft ten opzichte van beide een heel kleine beetje speling. Maar dan moet je hem al stevig beet pakken. Ik stoor me er niet aan… gebruik dat ding toch nooit functioneel :grimacing:

Bonus plaatje

Heb jij ooit een Panerai gehad vraag ik me zo ineens af?

11 likes

Graag gedaan en deze is echt prachtig :heart_eyes:

Ok dus geen echte tegenvaller qua bezel naast al het geweld wat je al hebt :ok_hand:t2:

Ja 1 Panerai en zou graag weer een aan de collectie toevoegen maar dan het liefst een 40mm :slight_smile:

(upload://6HSJlCEsI5lluO0ER3hzoecjR9W.jpeg)

Dit was mijn enige Panerai

12 likes

Nice exje!

Die 40mm zijn ook mooi qua maat… maar die zijn verhoudingsgewijs wel dik vond ik persoonlijk.

1 like

Dat klopt, maar ik vind dat eigenlijk niet echt een probleem op mijn pols. Zijn alleen wat moeilijker te vinden :disappointed:

1 like

maar wel een hele mooie

1 like

Dank je :star_struck: was hij ook zeker en misschien wel een beetje te snel weggedaan :disappointed_relieved:

1 like

Dagje strand, vertrouwde 005 om :ok_hand:, en ja het was frisjes :rofl:

11 likes

Onwijs blij met deze nieuwe aanwinst! De PAM1386.

29 likes


De pam (449) waar ie zich thuis voelt: op het water

15 likes

Mooie aanwinst , lekker van genieten

1 like

Door deze ben ik weer wat gaan lezen over het merk. Mooie maat en leuke plaat :ok_hand: Geniet!

1 like

449

16 likes

992


Fijn weekend!

12 likes