Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Gaaffff. :clap:t2:

1 like

Oh damn, hoe dit er ziet was ik al ff benieuwd naar. Heel mooi!

1 like

024

13 likes

11 likes

Vandaag deze highly sought-after baby blauwe rubberband, in de maat standaard, op de kop weten te tikken. Niet nieuw. Slechts de keepers tonen wat draagsporen. De Panerai-crew in Geneva wist me te vertellen dat deze slechts een korte periode gemaakt zijn (1 of 2 zomers) en echt in no-time sold out waren. Het advies was; als je er eentje kunt vinden meteen kopen :white_check_mark:

Vandaag 300km later…

14 likes

mooie kleur,maar ben je daar echt voor naartoe gereden?
die had ik toch op laten sturen

1 like

Lekkere kleurtjes!! Benieuwd naar de fotos op je Panerai!

1 like

Zekers! Ik heb echt een leuke dag gehad :sunglasses: Uiteraard nog een paar horlogewinkels meegepikt. Blancpain en Patek. Maar de band was de aanleiding :sweat_smile:

14 likes

Haha. Geweldig! Staat m wel heel erg mooi.

1 like

ja dan is het wel leuk idd.
ziet gaaf uit :ok_hand:
volgens mij heb je ook een flinke collectie he?

1 like

Nog maar even de 1759 met wat kleur spammen :sweat_smile:

21 likes

Schitterend!!! Wat kan ik genieten van al hetgeen jij hier plaatst. Ga vooral door. Prachtige baby blue band, toevallig zat ik net naar deze kleur te kijken van een ander merk op een ander merk horloge.

2 likes

Speciaal voor @MIW; de 1759 met al zijn banden :white_check_mark:

16 likes

Ik kwam deze vorige week tegen en die heeft wel iets veroorzaakt in het koppie. :face_with_peeking_eye:

10 likes

De hebben functie is geactiveerd :sunglasses:

1 like

Ja zoiets ja :joy:

1 like

Heerlijk!!!

1 like

17 likes

Lekker man. Hoe dragen de groene/blauwe/rode, die zijn toch net wat dikker dan de standaard zwarte? Ze lijken ook wat meer aanwezig/overhang te hebben omdat ze bij de case wat hoger liggen.

(Neemt niet weg dat ze erg mooi zijn!)

312:

9 likes

Persoonlijk vindt ik de groene, rode en blauwe het fijnst dragen. Zeg maar de banden met die harmonica stukken erin. Die dragen wat voller en soepeler. Vind ik. Zit wat rek in.

De Officine banden zijn wat dunner en flexen ietsjes minder mee. Daarnaast is de zwarte Officine band zo kleverig als wat :see_no_evil: Die krijg ik niet goed door de keepers.

Het is gewoon heel tof dat ze vanuit Panerai zelf heel veel kleuren hebben. Daarnaast kun je ook nog vouwsluitingen en verschillende soorten gespjes OEM kopen. Heerlijk :sunglasses:

2 likes