Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Hahahahahahaa dat denk ik :blush::joy:

1 like

En bij thuiskomst…

Man wat ben ik blij dat dit niet gedurende de dag is gebeurd met het horloge om de pols.

Is dit nog te lijmen denken jullie?

12 likes

afbeelding

Ps… wat een mazzel idd dat het nu pas gebeurde :ok_hand:

6 likes

Het is van onder de stiksels gevlogen.

Het witte is opgedroogde lijm. Maja ben geen bandenmaker.

#paneraitopG

2 likes

Zou deze snel weggooien want gelijmd of niet, ik zou dat bandje niet meer vertrouwen.

6 likes

Ik vond Panerai echt nooit iets. Gewoon lelijk lomp. Tot ik die van @JackW in het vizier kreeg. Het was liefde op het eerste gezicht :sweat_smile:

28 likes

Heb de vraag naar een expert uitgezet. Is het proberen waard. Die Panerai banden zijn niet de goedkoopste banden.

2 likes

De doornsluiting houdt het nog vast door het gaatje dus hij zou niet zijn gevallen. Hoe dan ook niet erg handig nee.

Heb je een idee hoe oud de band is?

1 like

Het begint bij mij ook weer te jeuken ja. Had al mijn panerais tien jaar geleden verkocht. T dials zijn enigszins te betalen.

Jammer dat de 337 en 338 amper verkrijgbaar zijn.

1 like

Op groen rubber :heart_eyes:

2 likes

Hoe komt het dat je (ik) zo weinig vintage Pams zie met T-dials? Zijn ze er bijna niet?

2017 (net zo oud als het horloge) denk ik, maar amper gedragen.

20 likes

A en B series zijn enigszins te betalen. Maar gedurende de B serie zijn ze van T naar luminova gegaan.

Dan heb je nog de pre-vendome panerais (voor de A serie) en die zijn een veelvoud in prijs tov de A en B serie met tritium. Die zijn ook in veel kleinere oplagen gemaakt en veel gewilder omdat de details net wat mooier zijn dan de A en B series.

1 like

176 met de diepe sandwich dial… Never disappoints!

21 likes

Voor mij de ideale combi, een Luminor 44 mm en een Radiomir 42 mm. De Luminor is de “stoere” en de Radiomir meer de “chique”.

32 likes

Gave set! Is er van de Radiomir in 42mm ook een variant met wired lugs?

1 like

Dank.
Ja hoor, b.v. de 337, 184, 369 en de 098. Zijn wel in de minderheid.

1 like

Helaas al een maand zonder mijn Pam 915 wegens een kapotte veerton . Hopen dat hij snel weer terug is

11 likes

3 likes