Wie kent Jaap @SuperC niet ?!? Al heel lang ….
Thx voor het voorstel, maar de klik is net iets minder…Sowieso een mooi uurwerk maar voor later in de collectie.
Succes met de zoektocht en al je de mijne wil zien en passen laat maar wat weten
Bedankt voor het voorstel. Ik zou deze inderdaad eerst eens aan mijn pols willen zien. Waar woon je ergens? Ik ben van Leuven.
Supervet gewoon👌🏻
erg mooi
Spiegelen al die Panerai’s trouwens zo? Valt me op dat mijn 0183 enorm spiegelt, en ook die nieuwe van Rolopalooza. Als ik andere horloges uit mijn collectie fotografeer zie ik duidelijk het effect van goede AR coating. Is er een reden waarom ze Panerai’s niet uitrusten met AR coating?
Bij Panerai is de binnenzijde van het glas ontspiegeld als ik me niet vergis. Bij die van mij uit 2005 is dat in ieder geval wel zo.
Nu hoop ik niet dat hij zelf op het idee is gekomen om hem te gaan halen, maar mijn vraag staat nog steeds?
Welk model is het? Uit welk jaar? Full set? OEM banden er nog bij? Hoe is de staat? Service gehad en zo ja wanneer?
Goede vraag, papieren waren aanwezig. Welk model…? Zou het niet weten, ik heb mij nooit echt in Panerai verdiept. maar als dit te weinig info is en je het alleen van het plaatje moet doen, dan helaas.