Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

00973

18 likes

Zeer lang geleden want de hobby een beetje uit het oog verloren de laatste maanden dankzij een hernieuwde appreciatie voor deze knaller. Ik draag al maanden amper iets anders.

18 likes

005

14 likes

de baby Luminor in 38 mm, lekker licht ook in titanium

PAM00926

29 likes

de trouwe PAM 270 - reeds in mijn bezit sinds 2012 :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Prachtig :heart_eyes:

M’n grail-Panerai, de Fiddy (PAM00127), maar toch serieus aan het twijfelen weer een maatje kleiner te gaan…

16 likes

Mooi, mooier, mooist

7 likes

1144

17 likes

:three::seven::two: versus :one::two::seven:
Welke zou jij kiezen?:

• De 372 Plexi
  • De 127 “Fiddy”
  • Geen van beide; vindt Panerai wel leuk, maar ben geen echte Paneristi.:wink:
0 stemmers
3 likes

De “moderne” Fiddy - PAM 617 - 300 stuks van gemaakt

En de “moderne” lefty - PAM 368

16 likes

Hier nog een fotootje van mijn voormalige :three::six::eight: met een band van Mark Sanders.

12 likes

Keuzes, keuzes … heb de mogelijkheid mijn PAM 425 om te ruilen voor een PAM 372 + wat cash up. Doen of niet ?

PAM 425

PAM 372

Voor welke zouden jullie kiezen ?
Bedankt voor de input.

• PAM 425
  • PAM 372
0 stemmers
1 like

Oeh, dat zijn wel 2 hele andere horloges. Een Radiomir vs een Luminor. Onder andere verschillende maten (45 en 47) en totaal andere dials… komt er echt op aan wat je zelf mooier vindt. Denk dat iemand anders dat lastig voor je kan zeggen

2 likes

:three::seven::two: maar dan zonder de cash-up!

Heb me stilletjes wel eens afgevraagd, hoe een SLC-dial zou staan en een 372……:thinking:

1 like

Bedank voor het antwoord. PAM425 is ook een 47mm en krijgt zo goed als geen draagtijd, vermits ik altijd de PAM 1335 grijp, welke een 45mm is. PAM 372 heb ik vroeger al aangekocht toen deze op de markt gekomen is … maar wel wat spijt van … de PAM 372 blijft uiteindelijk een klassieker !

Ik vond m prachtig. Hier m’n ex 449:

6 likes

O ja! Inderdaad. Ik vergiste me

Dan geef je het antwoord al :grin:. Een 372 blijft mooi!

yep ! en de 1335 is er ook nog altijd :melting_face:

10 likes