Goedemorgen
Panerai Submersible PAM02683
Vraagje aan de kenners hier. Ik zit te kijken naar een Panerai Quaranta Marina (zoals PAM01370)
Nu begrijp ik dat deze tegenwoordig met PAM quick release system worden geleverd.
(Wat ik echt een must vind want de constructie met die losse schroefjes zoals bij de gewone Quaranta wil ik niet. )
Weet iemand vanaf wanneer de Panerai Quaranta Marina dat quick release system heeft?
Ik heb ook een PAM01370 (volgens mij), die heeft wel gewoon de schroeven. De aanzet is niet anders dan normaal, zijn de reguliere geschroefde bars. Het quick release systeem zit in de banden zelf.
Foto voor de sfeer:
Goede keuze overigens
Dankje, deze is Begrijp ik nou goed dat je dan wel gewoon makkelijk banden kan wisselen? Gewoon een quick release strap, of blijft het bij bandenwissel nodig die schroefjes eruit te halen?
Klopt maar hier heb je dus wel die speciale banden voor nodig
Ok dat is top! Dankje!
Kreeg nu de kans om fotoβs te maken van een luminor due 38 β¦ het snel wissel systeem zit in de band maar gelukkig kan de βpen/schroefβ er ook uit als het moet zodat de standaard banden ook geplaatst kunnen worden.
Super bedankt, dit is heel duidelijk! Was je soms bij @MotoSkooly op bezoek daar ligt een mooie Due. (Alleen zo jammer van die 3atm)
Nee dat is een titanium versie , mijn vrouw @patries heeft de stalen (oogt leuk als setje naast mijn luminor )
Dat lijkt me een prima setje
Die had ik eerst, was niet overdreven enthousiast over de standaard band met dat quick release, erg dure banden en weinig extra voordeel met de drilled lugs erbij. Heb er gewone banden op gedragen.
Beetje in de categorie mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.