Tnx, Staat je erg goed ! Geniet van je NA !
Ik kan mijn 112 niet meer opwinden, waarschijnlijk kapot gedraaid. Iemand een betrouwbaar en betaalbaar adres waar ik dit kan laten reparenen?
Mooi! Staat je goed
Je zou Floris van Marinza watches eens kunnen vragen of hij tijd heeft. Heb ik zelf uitstekende ervaringen mee, ook voor wat betreft Panerai. Hij zit ook op het forum maar ben even zân gebruikersnaam kwijt
Floris is top
Na lang overwegen ga ik stilaan op zoek om mân eerste radiomir te kopen.
Vereisten: 45mm, wired lugs, zwarte plaat, sandwich dial en tekst boven & onderaan de plaat (vind het een mooiere balans dan enkel bovenaan zoals bij de huidige radiomirs)
Momenteel kom ik dan uit op de PAM00210 en PAM00183
Zijn er nog die ik over het hoofd zie ?
Het is wel een beetje een dolhof al die panerai ref numbers
Ik bracht mân 111 bij Jeroen Ruijpers, is voor mij 10 minuten fietsen vanaf kantoorâŠ.
Er is vast een goede reparateur in de buurt, Ăłf ver zenden.
Je vergeet wellicht wel de mooiste: pam 190
Maar indien no nonsense dan is de pam 210 aan te raden
Je hebt ook nog paar versies met de âpigâ (duikboot) op de wijzerplaat mocht je dat tof vinden.
Groet
183 erg fraai. Jonathan, your new chrono op MP, heeft een mooie full set double boxed staan die net door panerai is geserviced.
En de 380 is er ook nog. En de Eilean? Die die
volgens mij ook 45 mm wired. Zijn er trouwens nog wel meer. Zie voor een mooi overzicht;
https://www.paneraisource.com/models/all.html
Jonathan is ook nog een aardige vent, dus wat wilt je nog meer
Die is inderdaad fantastisch. Hij is me helaas wel wat te duur voor de eerste aankoop.
Maar misschien down the line als de eerste mij echt bevalt.
thnx!
Bedankt voor de tip !
vanavond eens doorzoeken
bedankt voor de hulp !
Misschien nog een bijkomende vraag, want ik vind best weinig terug over deze term, behalve sales topics.
Met double boxed bedoelen ze de houten doos en de kartonnen âomdoosâ ?
Is dit nog iets anders dan de gewoonlijke âbox & papersâ ? En wordt hier effectief meer voor betaald ?
Of ze bedoelen kartonnen doos voor de houten box en dan nog een kartonnen doos voor de kartonnen doos.
Extra betalen vind ik te ver gaan hiervoor.
Yes. Oude pammetjes kwamen triple boxed. Dus om deze dozen zat nog een uber kartonnen doos met naam en serienummer erop gestickerd. Denk wel dat het een klein verschil in prijs maakt maar dat doen zoveel omstandigheden van het horloge.
Die ik eens van het oud papier redde nadat mân echtgenote dat erbij geplaatst had
Zou ik ook doen
Het koste wat tijd te achterhalen dat OP6529 een kastnummer is en dat dit een PAM 048 is
Draagt veel prettiger dan verwacht.
De rubber band maakt hem veel groter
Rot hobby, nu zit ik alweer naar wired lugs te kijken. Ben ik net een beetje afgekickt van Tudor, krijgen we dit