Ik had moeten lezen en dan had ik zelf kunnen afleiden dat het 44mm was
Zeer zeker!! Dank voor de gezelligheid @Doakes17 & @MannetjeMar
Boxje komt nog verrassend acceptabel geluid uit voor zoān klein dingetjeā¦
Zover ik kan zien zelfde model alleen ander kleur dail? Zijn dit de 40 mm? (Quaranta)
Draagt vrij fors of toch ook gemaakt voor de smallere pols?
Ik weet dat ze ze de luminor in 38 mm hebben maar die halve uitstekende euro als kroon beschermer. Ik vind t tsja twijfel geval. Mss moet ik echt maar eens gaan passen. Eerste gedachte is. Ehm nee.
Dan nog een vraag voor de kenners
Radiomir Quaranta in 40 mm list ā¬6100
Luminor Quaranta in 40 mm lijst ā¬7900
Tikkend hart t zelfde. Beide ks links en datum rechts. Beide op leer.
Waar komt dat prijs verschil vandaan?
Prijs verschil durf ik niet te zeggen. Vermoed omdat de luminor populairder is.
Moet zeggen dat ik de 40mm erg fijn vind dragen omdat hij ook erg dun is. Zou wel zeggen voor de kleinere pols. Al draagt ie door de kussen kast meer 41-42~
Ik zou deze gewoon eens passen, zeker de moeite waard en ondanks mijn postuur vind ik deze veel fijner dragen dan de 45mm versie die ik in het verleden had
Vind die van jou ontzettend chique moet ik zeggen trouwens
Tnx, het was de combi van Mediterraneo wijzerplaat en de maat (42mm en handopwinder) die me overtuigde.
Dit is wel heeeel fraai gedaan!
Gaaf hoe kom je daar aan?
Kak ik zie t nu. Dank je wel.
Vindt t wel jammer dat ze helaas geen zichtbodems meer hebben.
Persoonlijk vind ik t prijs verschil best fors of ligt dat aan mij?
Dat palletje aan de bovenkant van de kroonbeschermer in de Luminor serie. Heeft die nu echt als enigste functie de kroon echt nog dichter tegen de kast te drukken? Aka als die er niet af gaan is t horloge niet handmatig op te winden?
Is dat niet een beetje een kwetsbaar systeem? Vraagt een pam noob
Welke referentie is dit?
1144
Deze was wel aan de prijs ja, maar ik vond 'm te mooi om te laten liggen (heeft nog wel een zichtbodem).
Ben nooit gecharmeerd geweest van de luminors, dus eigenlijk nooit echt de werking bestudeerd.
Is tegenwoordig meer stylistisch dan functioneel imho.
Gekregen op een eventje
Klopt. Toen die uitgebracht was (de luminor) had het zeker wel nut maar inmiddels al lang niet meer
Cool! Lijkt me hier in BelgiĆ« minder āpopulairā te zijn zoĀ“n events te bezoekenā¦