PAM eruit, TWEE Doxa’s erin!
En daarbij een dikke 1000 euro aan de staat weggeven?
Nope…nope… nope
Doxa is 2300 dollar dus er kan dan wat geld op de bank 
De Staat, dat zijn wij!
Daar heb je hem niet voor in huis,als hij uit de States moet komen.
De belasting dan!!
Alles mot altijd wee…laamaar…
Die leraren moeten ergens van betaald worden…
Wie zegt dat je hem nieuw moet kopen dan? 
Zou het niet doen.
Doxa kost geen 3K, kan je nieuw voor 2,3 kopen!
Ik weet waar ik het over heb. Vraag de sales representative voor de korting, zij hebben nog zowel de “Professional” (ca. 8) als ook de Sharkhunter. Ik heb de Sharkhunter gekocht, is meer allround.
Horloge komt uit de EU!
Doxa Sub300 Sharkhunter 50th anniversary by István Pénzes, on Flickr
Ik dacht aan, de Doxa is gaaf voor de zomer, strand, water…
Zo was het ook. Echter ik heb hem nog steeds vaak aan.
Uurwerk loopt heel nauwkeurig, band is aangenaam, door de relatief lage kast, bij alle manchetten goed te dragen.
Dat scheelt 5x de helft.
Op zich vind ik het ook een pracht horloge,maar om er een Pam 0025 voor op te offeren en dan een beetje poen op zak te hebben?.. nee.
Niet doen hoor! Krijg je spijt van!
Zwitserland. Ik weet dat hij duurder wordt maar wil proberen als gift of repaired “iets”.
Maar ik denk dat ik het bij mijn Panerai ga houden mede omdat mijn vrouw dat vriendelijk aan mij heeft gevraagd 
Volgens mij(en Wikipedia) is het gewoon nog in Zwitserse handen. Voor zover dat iets uitmaakt overigens…( Het schijnt dat men liever Zwitsers betaald dan Chinezen
)
Pam lekker houden, en als het past doxa bijkopen.
Dan heb ik dat mis. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben
Ik zou zeker de PAM houden. Ik lees net dat er ook contactnummers zijn voor Europa, tijdje geleden zat ik op de Amerikaanse site en daar maakte ik uit op dat ze niet verzenden naar Europa. anyway…ze geven aan de term NOS wel een hele nieuwe invulling lees ik net 
Several years ago, we were wandering around, down into the “vault” and found a few women’s DOXA SUB200s. They were in the most literal sense – NOS (new old stock). New Old Stock also means “new old components”. So, we are using a new, self-winding ETA movement for smaller watches. The case is the only surviving component of these original NOS watches that retained the high standards of today’s DOXA SUBs. So these we kept, but we updated them with a new ratcheting bezel. The crystals, a thicker sapphire crystal has been utilized instead of the original mineral crystal, to help resist scratches and withstand a pressure of 300 atm (300 meters or 1000 feet).