PANGE horloges / Vierport

Super goed ervaring met @vierport.
Nette inruilprijs, vlotte communicatie en service.

Aanrader, zal niet de laatste keer zien dat we iets voor elkaar gaan betekenen.

1 like

Al meerder keren goede zaken gedaan met Paul / Pange horloges. Topper :+1::sunglasses::raised_hands:

2 likes

Mijn GS SBGW001 aan Paul verkocht. Helemaal top! Bedankt Paul en tot een volgende keer.

Sub 16610 bij Paul gekocht onder het genot van aan bakkie.
Ervaring gedeeld en zeker een aanraderšŸ˜

Op naar een volgende transactie

1 like

Een hele snelle deal met Paul gemaakt. Ik kocht het horloge van hem nog voordat hij het uberhaubt zelf binnen had, ook nog voor een keurige prijs. Tevens prima communicatie en verzending maakt het dat je met Paul (Pange Horloges) prima zaken kunt doen. Aanrader.

Afgelopen week een gezocht topic gemaakt voor een Omega smpc. @vierport stuurde me al snel een pb, en we waren er snel uit. 2 dagen later het horloge in huis. Het horloge is precies zoals beloofd. Nieuw en in de stickers. Prima zaken doen met Paul!

1 like

Ook hier weer een fijne ervaring gehad.
Goed zaken doen met Paul en fijn 1,5 uur geklets over horloges.

Tot de volgende ronde!

1 like

vandaag mijn Eterna Manufacture binnen gekregen, mooie deal, horloge nog mooier dan ik dacht en weer een prettige ervaring met Paul. Top :+1:

Ook hier zeer tevreden over paul @vierport.
Ik zag gisteravond op zijn site dat hij een Oris 65 binnen zou krijgen, dus even snel een berichtje gestuurd en waren er vrij snel uit en volgende ochtend meteen opgehaald.

Paul bedankt

1 like

Ook hier een goede ervaring met @vierport.
Zaterdag een mooie deal met paul gesloten.
Goed email contact.
's middags het horloge opgehaald.
Paul is een prettig persoon en een echte horloge liefhebber.
Bedankt Paul, je hebt er een tevreden klant bij!

2 likes

Ik heb met @vierport ook zaken gedaan
Een Zeer vriendelijk man
Kijk ook regelmatig even op de site van Paul
Of er toevallig nog wat leuks op staat
Zo ja dan zal ik zeker bij Paul nog wat kopen

1 like

Ook hier weer erg goede ervaringen met @vierport!

Mijn vrouw kent de naam ā€œPaultje Pangeā€ inmiddels zelfs! Ja @anon50762135EV, de dochter vanā€¦

2 likes

Pange Horloges @vierport wordt ook door mij van harte aanbevolen.

1 like

Al is de levering nog niet in huis toch even mijn ervaring delen.
Deze is zeer positief, snel en duidelijk contact via pb en daarna whatsapp.

Paul is vriendelijk en duidelijk, geen gedoe maar gewoon waar het om gaat en dat is prettig.
Tevens laat hij over het leveren geen gras groeien, ophalen is qua planning even niet haalbaar voor mij en Paul zorgt daarom direct dat de boel de post op gaat.

Super.

Alpinist on the way!!

1 like

Bij Pange een bergeon springbar tool besteld.
Zowel contact als levering was snel en prettig.
Zou zo weer wat bij @vierport bestellen.

1 like

Vandaag twee horloges verkocht aan Paul. Snelle deal en nog dezelfde dag afgehandeld.
Paul is vriendelijk, maakt heldere afspraken met je en is betrouwbaar.
Bedankt nog Paul! @Vierport :ok_hand:

1 like

Afgelopen dinsdag een Bergeon tool besteld bij Pange. Goede communicatie en snelle levering, top! @vierport bedankt!

1 like

Vorige week en vandaag deal gesloten met Paul.

Top service en altijd tijd tekort om over alle horloge zaken bij te praten. :+1::smiley:

1 like

Bomen over horloges met Paul kost altijd meer tijd dan je denkt. :wink:

Zeker als je dan ook nog eens, wederom, een deal kan sluiten en met een knaller naar huis kan.

Zoals gewoonlijk, altijd gezellig met Paul en top service!

1 like

Hahahahaā€¦ Hij had het gisteren maar druk. Ik heb ook een anderhalf uur met de goede man zitten bomen. Prettig gesprek, leuk om eens in het echt gezien te hebben, en een mooie Chronomaster mee naar huis.

Aanbevolen. :+1: :+1:

2 likes