Past dit Horloge bij mij?

Voor alle veiligheid zou ik geen foto van jezelf plaatsen, al is het met mondkapje :+1:t2:

Maar een jonge vent met zo’n tof horloge ipv een kermisversie waar leeftijdsgenoten misschien mee lopen vind ik top :ok_hand:t2:

Ik heb die zelf ook trouwens. Het past niet altijd bij je outfit ofzo maar die kleurencombi van goud en groen is echt gaaf en zie je weinig. Ik word vaak opnieuw positief verrast als ik hem draag.

7 likes

@Dao heeft hem ook dus ja, doen!

1 like

Jouw 4 andere horloges vind ik erg mooi, deze …
Voor mij zou het inderdaad kitcherig worden, maar je kunt nooit varen op de smaak van anderen.

Je draagt hem voor jezelf, dus de vraag moet je niet willen stellen.

Ik heb ook horloges die niet iedereen tof vindt. Jammer dan, ik wel!

Lekker rocken man! :call_me_hand:

Ik zou niet weten waarom niet. Is echt een mooi horloge.

Doen!

Geen enkele twijfel bij hebben, doen!

Niet doen man. Keuze laten afhangen van een paar vreemde boomers op een internetforum waar de doorloopsnelheid van horloges nogal hoog ligt.

De helft van de mensen die zegt dat je het moet doen heeft dit jaar al meer dan 20 horloges gekocht en weer verkocht, wil je ook zo worden? Nou dan!

3 likes

Tip: word niet zoals wij.

Dat gezegd hebbende vind ik dat je hem prima kunt hebben. :+1:

1 like

Staat goed, mooi horloge deze Certina!

Tegelijk plempen we hier terrabytes vol aan plaatjes van onze horloges om aan elkaar te laten zien en vinden we daarna dat je het vooral voor jezelf moet doen :joy:

Zelden zo’n mooi sluitend en onweerlegbaar argument gezien. Chapeau.

4 likes

Hihi, true :wink:

1 like

Of het bij jou past voel jezelf…
Slaap er wat nachtjes over en antwoord komt vanzelf.

Gaaf horloge, van mooi kwaliteitsmerk, in coole kleurcombinatie, dat ook nog 'ns een mooie aanvulling is op de rest van je collectie! What’s not to like? Doen! :+1: Als je 'm zelf ook mooi vindt, natuurlijk! :slightly_smiling_face:

1 like

Op studiofoto’s (zonder pols) vind ik dit niet echt een fotogeniek horloge :thinking:

Maar zo op de pols staat hij eigenlijk verbazend goed!

1 like

Ik ben deze combinatie: goud, geel, groen juist gaan waarderen. Net zoals goede gerechten zijn er bepaalde combinaties, die dus altijd werken. Zwart met goud is er ook zo een.
Het is even wennen, maar ik vind het een horloge wel meer cachet geven.

1 like

Ik vind hem (je) cool (staan)! Toen ik jong(er) was, droeg ik ook een goudkleurig horloge. Je hebt nog genoeg tijd om saai te worden.

En nu het zonnetje doorkomt :star_struck::star_struck:

Dat weet alleen jij (en je partner).

Ik vind deze kleuren combinatie erg mooi. Mijn vrouw niet😅

:+1:

Mooi verwoord. Een ‘gouden’ kermis ding is not done. Dat zie je dan ook meteen. Dit is gewoon een heel mooi horloge.

1 like